Smíchovské nádraží – Jesenice – Dolní Jirčany – Psáry.
Smíchovské nádraží – Jesenice – Dolní Jirčany – Psáry.
Od 1.9.2011 bude zahájen provoz nové expresní autobusové linky 334 v trase Smíchovské nádraží – Jesenice – Dolní Jirčany – Psáry. Tato linka bude využívat nově zprovozněnou část Pražského okruhu a stane se rychlou alternativou k přetížené silnici mezi Jesenicí a Prahou.
Linka vyjede ve špičkách pracovního dne, v rozsahu 3 párů spojů. Jízdní doba linky mezi Smíchovským nádražím a Jesenicí je 21 minut, do Psár dojede autobus za pouhých 29 minut. Jedná se tak o bezkonkurenčně nejrychlejší spojení Jesenice a Psár s Prahou. Na Smíchovském nádraží lze využít návaznosti nejen na metro a tramvaje ve směru do centra, ale i na metro směr Zličín, tramvaj směr Barrandov nebo vlaky směr Radotín a Beroun.
"Díky zavedení nové expresní linky 334 předpokládáme zlepšení dostupnosti Prahy z oblasti jihovýchodně od metropole, navíc bez rizika uvíznutí v koloně. Na linku bude zpočátku nasazen nízkokapacitní autobus, podle skutečného zájmu cestujících je však dopravce připraven v případě potřeby nasadit i kapacitnější vozidlo," informuje Filip Drápal z ROPID. Na lince platí běžný Tarif Pražské integrované dopravy. Dopravu na lince 334 zajišťuje dopravce Martin Uher.
TZ ROPID
Linka vyjede ve špičkách pracovního dne, v rozsahu 3 párů spojů. Jízdní doba linky mezi Smíchovským nádražím a Jesenicí je 21 minut, do Psár dojede autobus za pouhých 29 minut. Jedná se tak o bezkonkurenčně nejrychlejší spojení Jesenice a Psár s Prahou. Na Smíchovském nádraží lze využít návaznosti nejen na metro a tramvaje ve směru do centra, ale i na metro směr Zličín, tramvaj směr Barrandov nebo vlaky směr Radotín a Beroun.
"Díky zavedení nové expresní linky 334 předpokládáme zlepšení dostupnosti Prahy z oblasti jihovýchodně od metropole, navíc bez rizika uvíznutí v koloně. Na linku bude zpočátku nasazen nízkokapacitní autobus, podle skutečného zájmu cestujících je však dopravce připraven v případě potřeby nasadit i kapacitnější vozidlo," informuje Filip Drápal z ROPID. Na lince platí běžný Tarif Pražské integrované dopravy. Dopravu na lince 334 zajišťuje dopravce Martin Uher.
TZ ROPID
Na rozběh bude nasazen malokapacitní Stratos.

Linka 39A ve Vídni bude od 1. prosince 2025 jezdit bez emisí
Snadnější cestování v IREDO s novou mobilní aplikací


