© PAN COMMUNICATIONS
Linka propojí od 8.3.2010 jednotlivé části Jižního Města a pomůže zejména jejím obyvatelům při cestách na úřad, k lékaři, na poštu či na nákup. Fotografie z dnešního zahájení a TZ ROPID
Linka propojí od 8.3.2010 jednotlivé části Jižního Města a pomůže zejména jejím obyvatelům při cestách na úřad, k lékaři, na poštu či na nákup. Fotografie z dnešního zahájení a TZ ROPID
Nová linka pojede od stanice metra Háje, dále bude pokračovat Hviezdoslavovou ulicí kolem Chodovské tvrze, obchodního centra Chodov a přilehlých bezbariérových bytů u zastávky Petýrkova a bude ukončena v Kunraticích.
Linka 293 pojede v pracovní dny od 6:00 do 20:00 v pravidelném 30minutovém intervalu a všechny spoje budou bezbariérově přístupné. „Linka je vhodná pro méně pohyblivé občany, vozíčkáře nebo třeba maminky s kočárky. Jeden autobus pojme až 57 cestujících, z toho 25 sedících. Současně je možné přepravit až dva invalidní vozíky,“ uvádí Pavel Procházka, pověřený řízením organizace ROPID.
Nová linka doplňuje systém páteřních autobusových linek na Jižním Městě a je vhodná zejména pro místní obsluhu. Na trase linky se nachází úřad městské části, pošty, nákupní centra, polikliniky, domy pro tělesně postižené nebo také kulturní centra Chodovská tvrz a Zahrada.
Zavedením linky 293 se také zlepšuje obsluha Hviezdoslavovy ulice, kde dosud jezdila pouze linka 165. Linka 293 tak přinese občanům Jižního Města nové přímé dopravní spojení a zlepšení kvality života. Také proto Městská část Praha 11 provoz nové linky na jejím území plně hradí.
Linka 293 je nyní ukončena v Kunraticích. Po skončení výluky však bude její trasa upravena a linka pojede až ke krčskému IKEMu, což výrazně zlepší dostupnost zdravotnických zařízení v této oblasti pro obyvatele Jižního Města.
Provozovatelem linky 293 je společnost Veolia Transport Praha. Jedná se již o pátou autobusovou linku v Praze, na kterou jsou nasazovány nízkokapacitní autobusy.
TZ ROPID
Linka 293 pojede v pracovní dny od 6:00 do 20:00 v pravidelném 30minutovém intervalu a všechny spoje budou bezbariérově přístupné. „Linka je vhodná pro méně pohyblivé občany, vozíčkáře nebo třeba maminky s kočárky. Jeden autobus pojme až 57 cestujících, z toho 25 sedících. Současně je možné přepravit až dva invalidní vozíky,“ uvádí Pavel Procházka, pověřený řízením organizace ROPID.
Nová linka doplňuje systém páteřních autobusových linek na Jižním Městě a je vhodná zejména pro místní obsluhu. Na trase linky se nachází úřad městské části, pošty, nákupní centra, polikliniky, domy pro tělesně postižené nebo také kulturní centra Chodovská tvrz a Zahrada.
Zavedením linky 293 se také zlepšuje obsluha Hviezdoslavovy ulice, kde dosud jezdila pouze linka 165. Linka 293 tak přinese občanům Jižního Města nové přímé dopravní spojení a zlepšení kvality života. Také proto Městská část Praha 11 provoz nové linky na jejím území plně hradí.
Linka 293 je nyní ukončena v Kunraticích. Po skončení výluky však bude její trasa upravena a linka pojede až ke krčskému IKEMu, což výrazně zlepší dostupnost zdravotnických zařízení v této oblasti pro obyvatele Jižního Města.
Provozovatelem linky 293 je společnost Veolia Transport Praha. Jedná se již o pátou autobusovou linku v Praze, na kterou jsou nasazovány nízkokapacitní autobusy.
Trasa nové linky 293
Zastávka | Možnosti využití |
Háje | metro C, úřad městské části Praha 11, multikino, pošta, obchodní centrum |
Modrá škola | škola, kostel |
Hněvkovského | zdravotnické zařízení, lékárna |
Mikulova | pošta, škola |
Bachova | škola |
Litochlebské náměstí | kostel |
Chodovská tvrz | kulturní centrum Chodovská tvrz, škola, přestup na autobusy do Vršovic |
Pod Chodovem | nákupní centrum, administrativní budovy |
Petýrkova | nákupní centrum, poliklinika, domy pro tělesně postižené |
U Kunratického lesa | kulturní centrum Zahrada, škola, Kunratický les |
U Tří svatých | škola |
Kunratická škola | škola, úřad městské části Praha-Kunratice, kostel, zámek Kunratice |
Šeberák | rybník Šeberák |
Z letáku ROPID
© PAN COMMUNICATIONS
© PAN COMMUNICATIONS
© PAN COMMUNICATIONS
© PAN COMMUNICATIONS
© PAN COMMUNICATIONS
© PAN COMMUNICATIONS
© PAN COMMUNICATIONS
© PAN COMMUNICATIONS