O prodej reklamy na IDOS měli zájem nejvýznamnější hráči na online trhu. V České republice se prvního kola účastnili Seznam.cz, FTV Prima, MAFRA, Czech News Center, Vltava Labe Media, Burda Media Extra, Economia a TV Nova. Společnost CHAPS, která stojí za produktem Jízdní řády IDOS, vybrala ve vícekolovém výběrovém řízení opět mediální skupinu Mafra. Webovou aplikaci a mobilní verzi IDOS měsíčně využije 3,8 milionu reálných uživatelů. Mafra je vítězem i na Slovensku.
O prodej reklamy na IDOS měli zájem nejvýznamnější hráči na online trhu. V České republice se prvního kola účastnili Seznam.cz, FTV Prima, MAFRA, Czech News Center, Vltava Labe Media, Burda Media Extra, Economia a TV Nova. Společnost CHAPS, která stojí za produktem Jízdní řády IDOS, vybrala ve vícekolovém výběrovém řízení opět mediální skupinu Mafra. Webovou aplikaci a mobilní verzi IDOS měsíčně využije 3,8 milionu reálných uživatelů. Mafra je vítězem i na Slovensku.
„Po důkladném procesu výběru jsme dospěli k závěru, že Mafra je i nadále nejlepší volbou pro efektivní využití našeho reklamního prostoru a posílení pozice našeho produktu na trhu,“ prohlásil Lukasz Kryński, jednatel společnosti CHAPS.
CHAPS bude spolupracovat s mediálním domem Mafra na prodeji reklamního prostoru na webu i v mobilní aplikaci Jízdní řády IDOS. Webovou verzi využívá téměř 2,2 milionu reálných uživatelů měsíčně generujících přes 80 milionů zobrazení. Mobilní aplikaci měsíčně využívá 1,7 milionu reálných uživatelů, kteří si zobrazí přes 200 milionů stránek. Dle měření portálu NetMonitor se jedná o největší oficiálně měřenou českou aplikaci dominující domácímu trhu.
„Pro společnost CHAPS jsme realizovali vícekolové výběrové řízení, jehož výsledkem se stal partner, který nabídl nejlepší podmínky pro další spolupráci, a to ve více než třiceti hodnocených kritériích“, uvedl Lukáš Marek, partner společnosti Addvery.
Výběrové řízení se týkalo i slovenského portálu Cestovné poriadky CP.sk, které vyhrála společnost Mafra Slovakia. O spolupráci měli zájem také Our Media, News and Media Holding, MAFRA Slovakia, Ringier. Petit Press a Zoznam.sk.
Společnost CHAPS se po 16 letech spolupráce se skupinou Mafra rozhodla revidovat svou reklamně prodejní strategii na podzim 2023. Kromě IDOSu je CHAPS zodpovědná také za vývoj jeho slovenského ekvivalentu, Cestovné poriadky CP.sk.