Trolejbus č. 500, nesoucí u DPP č. 9508, projíždí s využitím dieselagregátu obratištěm Palmovka. Foto Zdeněk Kresa
V pondělí 27. července se v Praze poprvé v novém laku v rámci technicko-bezpečnostních zkoušek objevil trolejbus Škoda 24Tr, který dopravní podnik v květnu zakoupil z Plzně.
V pondělí 27. července se v Praze poprvé v novém laku v rámci technicko-bezpečnostních zkoušek objevil trolejbus Škoda 24Tr, který dopravní podnik v květnu zakoupil z Plzně.
Trolejbus bude Dopravní podnik hlavního města Prahy (DPP) primárně využívat pro výuku řidičů i servisního personálu v souvislosti s připravovanou elektrifikací vybraných autobusových linek v Praze, objevovat se bude také na lince č. 58.
Bývalý plzeňský trolejbus Škoda 24 Tr č. 500 v pondělí poprvé po přizpůsobení pražskému provozu a v novém laku vyjel do ulic Prahy. Jedná se o první trolejbus pořízený pražským dopravním podnikem v novodobé historii. Během dopoledne trolejbus absolvoval technicko-bezpečnostní zkoušky.
Základní technické údaje trolejbusu:
Typ vozidla: Nízkopodlažní trolejbus ŠKODA 24 Tr Irisbus tp. č. Ey 6871 p
Výrobce: ŠKODA ELECTRIC s.r.o.
Rok výroby: 2005
Dosavadní provozovatel: Plzeňské městské dopravní podniky, a. s.
Dosavadní imatrikulace: PMDP ev. č. 500
Hmotnost prázdného vozidla: 12 800 kg
Maximální rychlost: 65 km/h
Počet míst k sezení: 30
Počet míst k stání: 56
Výkon trakčního motoru: 210 kW
Bývalý plzeňský trolejbus Škoda 24 Tr č. 500 v pondělí poprvé po přizpůsobení pražskému provozu a v novém laku vyjel do ulic Prahy. Jedná se o první trolejbus pořízený pražským dopravním podnikem v novodobé historii. Během dopoledne trolejbus absolvoval technicko-bezpečnostní zkoušky.
Základní technické údaje trolejbusu:
Typ vozidla: Nízkopodlažní trolejbus ŠKODA 24 Tr Irisbus tp. č. Ey 6871 p
Výrobce: ŠKODA ELECTRIC s.r.o.
Rok výroby: 2005
Dosavadní provozovatel: Plzeňské městské dopravní podniky, a. s.
Dosavadní imatrikulace: PMDP ev. č. 500
Hmotnost prázdného vozidla: 12 800 kg
Maximální rychlost: 65 km/h
Počet míst k sezení: 30
Počet míst k stání: 56
Výkon trakčního motoru: 210 kW
Agregát pro pomocný pojezd: spalovací motor Kirsch APU IPME, motor IVECO NEF-4TAA
DPP
Trolejbus bude DPP primárně využívat pro výuku řidičů i servisního personálu v souvislosti s připravovanou elektrifikací vybraných autobusových linek v Praze a objevovat se bude také na lince č. 58. Foto DPP