Tramvaj v Brně
Realizace je provedena na tramvaji Škoda 03T Anitra.
Realizace je provedena na tramvaji Škoda 03T Anitra.
Od včerejšího dne můžete shlédnout na linkách MHD Brno první "mobilboard" na tramvaji.
V roce 2003 vyjel do ulic první mobilboard s polepem oken na autobusech, nyní v roce 2011, tedy po 8 letech provozu, vyjíždí tento formát i na tramvajích a trolejbusech.
První realizace je provedena na tramvaji Škoda 03T Anitra. Plocha oken je reklamou pokryta pouze z 16%. Společnost MOBILBOARD, která provozuje a nabízí tento typ reklamy, v maximální míře dodržuje legislativu a specifické požadavky jednotlivých měst na provozování.
"Nikdo se nemusí obávat zaplavení vozového parku reklamou, jelikož byly stanoveny přísné podmínky provozování a jasně vymezené formáty pro reklamu. MOBILBOARD dodržuje legislativu – vyrábí reklamu z atestovaných materiálů, dodržuje podmínky pro montáž, které jsou součástí „Rozhodnutí“ k Atestu 8SD, vydaným Ministerstvem Dopravy, využívá zaškolené týmy pracovníků pro aplikaci a odstraňování reklam. S ttímto krédem jsme vstoupili na trh s reklamními formáty na oknech vozů MHD již před 8 lety", vysvětluje Radmila Pospíšilová ze společnosti MOBILBOARD.
Mobilboard má zkušenosti i ze zahraničí. Na Slovensku již v minulosti několikrát použil trolejbusy do měsíčních kampaní na formátu mobilboard a také na tramvajích v Bratislavě a Košicích probíhaly kampaně na formátu city board na nástupní straně.
TI MOBILBOARD
První realizace je provedena na tramvaji Škoda 03T Anitra. Plocha oken je reklamou pokryta pouze z 16%. Společnost MOBILBOARD, která provozuje a nabízí tento typ reklamy, v maximální míře dodržuje legislativu a specifické požadavky jednotlivých měst na provozování.
Problematika polepu oken drážních vozidel
Společnost MOBILBOARD se v minulém roce věnovala této problematice a podařilo se jí prosadit legislativní vyjádření a zajistit dokumentaci, na základě které získala povolení dopravců k provozování síťových formátů – Mobilboard, City board a Side board také na tramvajích a trolejbusech. (BUSportál již v minulém roce přinesl zprávu z konference s tématem „Legislativa a právní aspekty reklamy na dopravních prostředcích“: Z konference o reklamě na dopravních prostředcích MOBILBOARD: )
Cílem této aktivity bylo získání dalších zakázek a finančních prostředků z reklamy do sektoru dopravy. Dopravci si nyní mohou zvýšit své příjmy z reklamy o nové zákazníky, které tato nová možnost přiláká. V současném silném konkurenčním prostředí a přemíry jiných typů venkovní reklamy je nutností přicházet s inovacemi a novinkami.
"Nikdo se nemusí obávat zaplavení vozového parku reklamou, jelikož byly stanoveny přísné podmínky provozování a jasně vymezené formáty pro reklamu. MOBILBOARD dodržuje legislativu – vyrábí reklamu z atestovaných materiálů, dodržuje podmínky pro montáž, které jsou součástí „Rozhodnutí“ k Atestu 8SD, vydaným Ministerstvem Dopravy, využívá zaškolené týmy pracovníků pro aplikaci a odstraňování reklam. S ttímto krédem jsme vstoupili na trh s reklamními formáty na oknech vozů MHD již před 8 lety", vysvětluje Radmila Pospíšilová ze společnosti MOBILBOARD.
Mobilboard má zkušenosti i ze zahraničí. Na Slovensku již v minulosti několikrát použil trolejbusy do měsíčních kampaní na formátu mobilboard a také na tramvajích v Bratislavě a Košicích probíhaly kampaně na formátu city board na nástupní straně.
TI MOBILBOARD
První 'mobilboard' na autobusu ve Zlíně 2003
Slovensko: T3 Košice
Slovensko: T3 Bratislava
Slovensko: Žilina 2004
Slovensko: Banská Bystrica 2004