Novými autobusy IVECO Urbanway začala modernizace flotily ČSAD Střední Čechy i vloni. Foto ČSAD Střední Čechy
ČSAD Střední Čechy opět posiluje svou flotilu, tentokrát novými vozy IVECO Urbanway. V provozu jsou na městských linkách 110 a 171.
ČSAD Střední Čechy opět posiluje svou flotilu, tentokrát novými vozy IVECO Urbanway. V provozu jsou na městských linkách 110 a 171.
ČSAD Střední Čechy již druhý rok po sobě uvádí do provozu další nové autobusy určené pro městskou hromadnou dopravu v Praze. Jedná se o 4 celonízkopodlažní autobusy IVECO Urbanway, se kterými se cestující setkají opět zejména na linkách 110 (Třeboradice, Čakovice, Letňany, Hloubětín, Kyje, Hostavice, Nádraží Dolní Počernice) a 171 (Depo Hostivař, Kyje, Černý Most, Ve Žlíbku). První čtyři nové autobusy pořídila firma ve stejnu dobu před rokem.
Dieselové autobusy jsou vybaveny motory Tector 7 o výkonu 210 kW a zdvihovém objemu 6 728 cm3. Tyto motory obsahují unikátní technologii IVECO HI-SCR, vyvinutou společností FPT Industrial. IVECO HI-SCR zaručuje úroveň emisí Euro VI bez recirkulace výfukových plynů a to s použitím vysoce efektivní SCR, což umožňuje provoz motoru při optimální teplotě. Výhodou pro provozní náklady je zjednodušení filtru DPF, který je pasivní bez nutnosti větší údržby.
Autobusy jsou kompletně vybaveny dle nových standardů kvality PID včetně plné klimatizace, kompletního OIS a rozšířené výbavy pro cestující. Kromě již tradičních standardů jsou autobusy doplněny o kamerový systém, sčítání cestujících i preferencí na křižovatkách. Obsaditelnost vozidla je 104 cestujících, z toho 32 je sedadel.
Dieselové autobusy jsou vybaveny motory Tector 7 o výkonu 210 kW a zdvihovém objemu 6 728 cm3. Tyto motory obsahují unikátní technologii IVECO HI-SCR, vyvinutou společností FPT Industrial. IVECO HI-SCR zaručuje úroveň emisí Euro VI bez recirkulace výfukových plynů a to s použitím vysoce efektivní SCR, což umožňuje provoz motoru při optimální teplotě. Výhodou pro provozní náklady je zjednodušení filtru DPF, který je pasivní bez nutnosti větší údržby.
Autobusy jsou kompletně vybaveny dle nových standardů kvality PID včetně plné klimatizace, kompletního OIS a rozšířené výbavy pro cestující. Kromě již tradičních standardů jsou autobusy doplněny o kamerový systém, sčítání cestujících i preferencí na křižovatkách. Obsaditelnost vozidla je 104 cestujících, z toho 32 je sedadel.