Nizozemská společnost získala pro svůj lehký autobus Ebusco 3.0 typové schválení a může být registrován a uveden na trh v kterémkoli státě EU.
Nizozemská společnost získala pro svůj lehký autobus Ebusco 3.0 typové schválení a může být registrován a uveden na trh v kterémkoli státě EU.
Model Ebusco 3.0 s karosérií z kompozitu vyztuženého uhlíkovými vlákny úspěšně splnil evropské požadavky pro schválení typu vozidla. Dokazuje to, že splnňuje všechny ekologické, výrobní a bezpečnostní normy platně v EU a vozidlo může být registrováno a uvedeno na trh ve všech členských státech.
Evropský certifikát může podpořit prodeje modelu 3.0, který debutoval na výstavě Busworld v Bruselu v roce 2019 a získal "Innovation Label“, a mezinárodní expanzi nizozemské společnosti Ebusco. Kromě několika kusů vozů předených k testování si zatím objednal 39 těchto autobusů Transdev Nederland. První sériově vyrobené kusy kompletně vyrobeny v Deurne na jihu Nizozemska mají být předány jejich budoucímu majiteli v následujících týdnech.
Ebusco 3.0 díky výrazně lehčí karosérii z kompozitu dokáže na jedno nabití trakčních lithium-železofosfátových baterií integrovaných do podlahy ujet až 575 kilometrů. Jejich životnost odhaduje výrobce na 25 let.
Generální ředitel Peter Bijvelds označil získání typového schválení EU za důležitý milník a zdůraznil, že Ebusco 3.0 je prvním autobusem s kompozitní karoserií, který tento certifikát získal. Ebusco dosud dodalo svým zákazníkům v sedmi různých evropských zemích 346 čistě elektrických autobusů, ale zaměřuje se také na americký trh.
Evropský certifikát může podpořit prodeje modelu 3.0, který debutoval na výstavě Busworld v Bruselu v roce 2019 a získal "Innovation Label“, a mezinárodní expanzi nizozemské společnosti Ebusco. Kromě několika kusů vozů předených k testování si zatím objednal 39 těchto autobusů Transdev Nederland. První sériově vyrobené kusy kompletně vyrobeny v Deurne na jihu Nizozemska mají být předány jejich budoucímu majiteli v následujících týdnech.
Ebusco 3.0 díky výrazně lehčí karosérii z kompozitu dokáže na jedno nabití trakčních lithium-železofosfátových baterií integrovaných do podlahy ujet až 575 kilometrů. Jejich životnost odhaduje výrobce na 25 let.
Generální ředitel Peter Bijvelds označil získání typového schválení EU za důležitý milník a zdůraznil, že Ebusco 3.0 je prvním autobusem s kompozitní karoserií, který tento certifikát získal. Ebusco dosud dodalo svým zákazníkům v sedmi různých evropských zemích 346 čistě elektrických autobusů, ale zaměřuje se také na americký trh.

Do Bratislavy míří tři elektrobusy Otokar "zdarma"
50 elektrických autobusů Solaris pro dánský Aarhus
Elektrické autobusy Solaris zamíří do Lipska


