Ve Wiesbadenu v úterý 5. října představili první autobus s palivovými články. Foto CaetanoBus
Portugalský CaetanoBus dodává deset autobusů na vodík do hlavního města Hesenska.
Portugalský CaetanoBus dodává deset autobusů na vodík do hlavního města Hesenska.
Na základě smlouvy podepsané mezi zástupci města Wiesbaden a CaetanoBus na začátku letošního roku přijel 5. října do města první z deseti vodíkových autobusů H2.City Gold.
12metrové autobusy na vodíkový pohon bude provozovat společnost ESWE Verkehr na linkách 16 a 17. Jako poskytovatel služeb mobility pro hlavní město státu Hesensko má ESWE Verkehr cíl provozovat MHD bez emisí. Nové a bezemisní autobusy s palivovými články jsou důležitou součástí plánu hlavního města.
Deset dvoudvéřových H2.City Gold je vybaveno palivovým článkem Toyota, malým akumulátorem s kapacitou 44 kWh a pohonnou jednotkou Siemens s výkonem 180 kW. Nádrže na vodík typu IV mají celkovou kapacitu 37,5 kg a na jednu náplň poskytnou dojezd přes 400 kilometrů.
Ve Wiesbadenu v Německu jsou v provozu také Mercedes eCitaro (první s polovodičovými bateriemi).
12metrové autobusy na vodíkový pohon bude provozovat společnost ESWE Verkehr na linkách 16 a 17. Jako poskytovatel služeb mobility pro hlavní město státu Hesensko má ESWE Verkehr cíl provozovat MHD bez emisí. Nové a bezemisní autobusy s palivovými články jsou důležitou součástí plánu hlavního města.
Deset dvoudvéřových H2.City Gold je vybaveno palivovým článkem Toyota, malým akumulátorem s kapacitou 44 kWh a pohonnou jednotkou Siemens s výkonem 180 kW. Nádrže na vodík typu IV mají celkovou kapacitu 37,5 kg a na jednu náplň poskytnou dojezd přes 400 kilometrů.
Ve Wiesbadenu v Německu jsou v provozu také Mercedes eCitaro (první s polovodičovými bateriemi).