
Společnosti Alexander Dennis Limited (ADL) a BAE Systems dodaly prvních 39 dvoupodlažních autobusů Enviro400H s hybridní technologií Series-E zákazníkovi Go-Ahead London.
Společnosti Alexander Dennis Limited (ADL) a BAE Systems dodaly prvních 39 dvoupodlažních autobusů Enviro400H s hybridní technologií Series-E zákazníkovi Go-Ahead London.
Díky použití ultrakapacitoru pro uložení energie pro další snížení nákladů na životní cyklus získala tato nová generace hybridních autobusů certifikaci Ultra Low Emission Bus s o 37 % nižšími emisemi skleníkových plynů než produkují běžné naftové autobusy.
Série E dodržuje hybridní systémovou architekturu osvědčenou ve více než 1 300 stávajících hybridních autobusech Enviro400H. V původním systému je dieselový motor používán pouze jako generátor pro výrobu energie pro elektrický pohon. Nový využívá lehčí a kompaktnější trakční motor s permanentním magnetem s přímým pohonem. Ultrakapacitor pro uložení energie nahrazuje baterie použité u předchozí generace. Je navržen tak, aby vydržel celou životnost autobusu. I díky tomu se očekává během deseti let snížení nákladů na servis o 53 %. Zvýšená účinnost hybridní technologie Enviro400H s pohonem Series-E prokázala ve zkušebním provozu také o 6 % nižší spotřebu paliva. Emisní ekvivalenty CO2 jsou ve srovnání s konvenčním dieselovým autobusem Euro VI o 37 % nižší.
Go-Ahead London je průkopníkem a prvním zákazníkem této nové generace Enviro400H. Prvních 39 autobusů vstupuje do provozu v Londýně na trase 36 mezi Queen's Park a New Cross Gate. Dalších 26 je objednáno pro trasy 77 a 87. Go-Ahead London již provozuje 245 vozidel Enviro400H a hodnotí je jako spolehlivé autobusy, které pomáhají zlepšit kvalitu ovzduší v Londýně.
ADL a BAE Systems spolupracují od roku 2008 a společně dodayi více než 1 300 hybridních autobusů Enviro400H do ulic Londýna a dalších měst ve Velké Británii.
Zdroj: ADL, BAE Systems
Série E dodržuje hybridní systémovou architekturu osvědčenou ve více než 1 300 stávajících hybridních autobusech Enviro400H. V původním systému je dieselový motor používán pouze jako generátor pro výrobu energie pro elektrický pohon. Nový využívá lehčí a kompaktnější trakční motor s permanentním magnetem s přímým pohonem. Ultrakapacitor pro uložení energie nahrazuje baterie použité u předchozí generace. Je navržen tak, aby vydržel celou životnost autobusu. I díky tomu se očekává během deseti let snížení nákladů na servis o 53 %. Zvýšená účinnost hybridní technologie Enviro400H s pohonem Series-E prokázala ve zkušebním provozu také o 6 % nižší spotřebu paliva. Emisní ekvivalenty CO2 jsou ve srovnání s konvenčním dieselovým autobusem Euro VI o 37 % nižší.
Go-Ahead London je průkopníkem a prvním zákazníkem této nové generace Enviro400H. Prvních 39 autobusů vstupuje do provozu v Londýně na trase 36 mezi Queen's Park a New Cross Gate. Dalších 26 je objednáno pro trasy 77 a 87. Go-Ahead London již provozuje 245 vozidel Enviro400H a hodnotí je jako spolehlivé autobusy, které pomáhají zlepšit kvalitu ovzduší v Londýně.
ADL a BAE Systems spolupracují od roku 2008 a společně dodayi více než 1 300 hybridních autobusů Enviro400H do ulic Londýna a dalších měst ve Velké Británii.
Zdroj: ADL, BAE Systems



Londýn 12. května - Piccadelly Street je připravena na sobotní svatbu v královské rodině. Foto BlankaF