Sobotní ráno před pavilonem P © BUSportál
určitě příjemně překvapily pořadatele i vystavovatele. Komentovaný kaleidoskop z výstaviště.
určitě příjemně překvapily pořadatele i vystavovatele. Komentovaný kaleidoskop z výstaviště.
Nejrůznější důvody vedou vystavovatele k volbě venkovního prostoru - v tom bylo možno najít lecos zajímavého. Škoda však byla nenaplnění pavilonu V, kde část byla věnována autobusům. Kromě avizovaných expozic Iveco CR s dealery TEZAS a Zliner, SOR a Allison, Solaris, Turancar (Isuzu), demobusu Scania s multimediálním systémem pro cestující Funtoro (budeme se mu i jako nositeli Autotex Prix věnovat samostatně) nechyběly malé vozy Stratos, Rošero-P, Porsche Brno (VW), Buzola a MAVE (ti ovšem opět venku). Překvapením byl autokar Van Hool Astronef, nové autobusy Van Hool jsme zatím vídali pouze v belgickém domácím prostředí Busworldu. Jako ocenění odvahy nového hráče o proniknutí na malý silně saturovaný český trh mu věnujeme samostatný materiál.
Výstaviště pomalu mění tvář. Tím, že se hlavní přístup orientoval na stranu k tunelu včetně moderního, ale nijak neudivujícího pavilónu P, který ladí s klasickým "Z", získalo výstaviště novou dynamiku. Jinak to vypadá, že se starými pavilóny si BVV neví nějak rady, takže je všude spousta meziprostoru, v podstatě nenaplnitelného. Pohyb po výstavišti i přes nižší účast vystavovatelů je nadále velmi únavný.
Z hlediska BUSportálu je každá výstava s autobusovou tématikou zajímavá. Menší rozsah umožňuje větší pozornost a také více času pro komunikaci, která je klíčovým faktorem takových akcí. Soustředění spřízněných lidí v jeden moment na jednom místě umožňuje setkání s přáteli z oboru včetně kolegů z médií, posílení a navázání spolupráce a samozřejmě získání mnoha informací, které se snažíme našim čtenářů postupně předat. V tomto kontextu byla jedenapůldenní účast redakce na veletrhu skoro málo.
K materiálům z Autotecu se budeme nadále vracet.
Výstaviště pomalu mění tvář. Tím, že se hlavní přístup orientoval na stranu k tunelu včetně moderního, ale nijak neudivujícího pavilónu P, který ladí s klasickým "Z", získalo výstaviště novou dynamiku. Jinak to vypadá, že se starými pavilóny si BVV neví nějak rady, takže je všude spousta meziprostoru, v podstatě nenaplnitelného. Pohyb po výstavišti i přes nižší účast vystavovatelů je nadále velmi únavný.
Z hlediska BUSportálu je každá výstava s autobusovou tématikou zajímavá. Menší rozsah umožňuje větší pozornost a také více času pro komunikaci, která je klíčovým faktorem takových akcí. Soustředění spřízněných lidí v jeden moment na jednom místě umožňuje setkání s přáteli z oboru včetně kolegů z médií, posílení a navázání spolupráce a samozřejmě získání mnoha informací, které se snažíme našim čtenářů postupně předat. V tomto kontextu byla jedenapůldenní účast redakce na veletrhu skoro málo.
K materiálům z Autotecu se budeme nadále vracet.
Dagmar Braunová
Ocenění na Autotecu pro autobusový segment: AUTOTEC PRIX pro elektrobus
Tři veteráni na Autotecu
Ocenění na Autotecu pro autobusový segment: Iveco CR nositelem titulu ...
Paralelní hybridní technologie společnosti Allison v hybridu SOR NBH 18
První elektrozáběry z veletrhu Autotec: Hybridy, trolejbus, elektrobus ...
Sobotní ráno před pavilonem P © BUSportál
Sobotní poledne na výstavišti © BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
Jeden z mnoha ..... © BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
Brněnský spolupracovník BUSportálu Jan Havíř testuje Volvo 7700 Hybrid © BUSportál