doma pomocí internetu a platební karty s vytištěním na vlastní tiskárně využívá stále více cestujících. Využití této možnosti vykazuje meziročně obrovský nárůst.
Reklama
doma pomocí internetu a platební karty s vytištěním na vlastní tiskárně využívá stále více cestujících. Využití této možnosti vykazuje meziročně obrovský nárůst.
Prodej byl zahájen zkušebně v únoru 2007, větší zapojení dopravců do elektronického prodeje se datuje od března 2007. Každý měsíc představoval nárůst zhruba 30% v počtu prodaných jízdenek.

Dramaticky se zvýšil prodej po zavedení prokliku z vyhledávače JŘ IDOS od listopadu 2007 – prodej přímo z těchto stránek představoval třetinu všech realizovaných nákupů e-jízdenky AMSBUS. V březnu 2008 je nárůst proti počátečním hodnotám přes 2.000% v objemu tržeb a oproti počtu prodaných e-jízdenek dokonce přes 3.000%. Realizované prodeje ze systému  IDOS a nyní i z CP na Slovensku se ustálil zhruba na třetině celkových objemů, přičemž celkový prodej neustále roste.
Novinka v předprodejním a rezervačním systému AMSBUS e-jízdenka.