doma pomocí internetu a platební karty s vytištěním na vlastní tiskárně využívá stále více cestujících. Využití této možnosti vykazuje meziročně obrovský nárůst.
doma pomocí internetu a platební karty s vytištěním na vlastní tiskárně využívá stále více cestujících. Využití této možnosti vykazuje meziročně obrovský nárůst.
Prodej byl zahájen zkušebně v únoru 2007, větší zapojení dopravců do elektronického prodeje se datuje od března 2007. Každý měsíc představoval nárůst zhruba 30% v počtu prodaných jízdenek.
Dramaticky se zvýšil prodej po zavedení prokliku z vyhledávače JŘ IDOS od listopadu 2007 – prodej přímo z těchto stránek představoval třetinu všech realizovaných nákupů e-jízdenky AMSBUS. V březnu 2008 je nárůst proti počátečním hodnotám přes 2.000% v objemu tržeb a oproti počtu prodaných e-jízdenek dokonce přes 3.000%. Realizované prodeje ze systému IDOS a nyní i z CP na Slovensku se ustálil zhruba na třetině celkových objemů, přičemž celkový prodej neustále roste.
Dramaticky se zvýšil prodej po zavedení prokliku z vyhledávače JŘ IDOS od listopadu 2007 – prodej přímo z těchto stránek představoval třetinu všech realizovaných nákupů e-jízdenky AMSBUS. V březnu 2008 je nárůst proti počátečním hodnotám přes 2.000% v objemu tržeb a oproti počtu prodaných e-jízdenek dokonce přes 3.000%. Realizované prodeje ze systému IDOS a nyní i z CP na Slovensku se ustálil zhruba na třetině celkových objemů, přičemž celkový prodej neustále roste.

Flix vstupuje do 45. země, do Austrálie
Umbrella poprvé vyjíždí na Slovensku
Co nového čeká cestující od nových jízdních řádů a od ledna…


