
Společnost AUTOJOB , zastupující leadery mezi automobilovými zaměstnavateli, se rozhodla oslovit mladé lidi vědomostní soutěží.
Společnost AUTOJOB , zastupující leadery mezi automobilovými zaměstnavateli, se rozhodla oslovit mladé lidi vědomostní soutěží.
Studenti 56 partnerských technických škol se zaměřením na auto průmysl měli možnost získat zajímavé ceny a současně i nabídku výjimečných pracovních míst. Úkolem bylo získat co nejvíce bodů ve vědomostním kvízu během třech měsíců.
Soutěže se zúčastnilo 127 budoucích odborníků. Mezi účastníky bylo nejvíce studentů a učňů oborů automechanik, diagnostika a silniční doprava. Odměněn byl každý, kdo překonal určitou hranici bodů. Na nejlepší čekaly ceny od hlavního sponzora společnosti Shell Czech Republic a.s.. Finalisté z rukou koordinátorky projektu Helix Academy paní Pavly Ferreira de Sousa převzali originální reklamní výrobky značky Ferrari a Shell.
Akce se konala v komplexu budov společnosti Mercedes-Benz Česká republika s. r. o.. Zajímavý výklad technického ředitele společnosti Jana Vlčka oslovil mnoho účastníků.
O podobný typ presentace zaměstnavatele projevili zájem i další partneři portálu www.AUTOJOB.cz, čehož důkazem je start podzimního kola soutěže.
Speciální motivační soutěž AUTOJOB AMBASADOR je pro soutěžící, kteří se registrovali již v minulém kole. Rovněž došlo ke zvýšení nároků na budoucí finalisty, neboť na otázkách se nyní budou podílet i odborníci z dealerství a zastoupení značek.
Soutěže se zúčastnilo 127 budoucích odborníků. Mezi účastníky bylo nejvíce studentů a učňů oborů automechanik, diagnostika a silniční doprava. Odměněn byl každý, kdo překonal určitou hranici bodů. Na nejlepší čekaly ceny od hlavního sponzora společnosti Shell Czech Republic a.s.. Finalisté z rukou koordinátorky projektu Helix Academy paní Pavly Ferreira de Sousa převzali originální reklamní výrobky značky Ferrari a Shell.
Akce se konala v komplexu budov společnosti Mercedes-Benz Česká republika s. r. o.. Zajímavý výklad technického ředitele společnosti Jana Vlčka oslovil mnoho účastníků.
O podobný typ presentace zaměstnavatele projevili zájem i další partneři portálu www.AUTOJOB.cz, čehož důkazem je start podzimního kola soutěže.
Speciální motivační soutěž AUTOJOB AMBASADOR je pro soutěžící, kteří se registrovali již v minulém kole. Rovněž došlo ke zvýšení nároků na budoucí finalisty, neboť na otázkách se nyní budou podílet i odborníci z dealerství a zastoupení značek.


