Nejdelší model SETRA řady MultiClass 400 je 14,6 metrů dlouhý, nízkopodlažní, s třemi nápravami. Pro Ústecký kraj bude v zelené barvě. Foto ICOM transport
Koncern ICOM transport bude mít ve svém vozovém parku první nízkopodlažní patnáctimetrové autobusy SETRA. Vyjedou v Ústeckém kraji.
Koncern ICOM transport bude mít ve svém vozovém parku první nízkopodlažní patnáctimetrové autobusy SETRA. Vyjedou v Ústeckém kraji.
ČSAD Slaný, jedna ze společností ICOM transport, bude zajišťovat dopravní obslužnost na Teplicku od 1. prosince 2021. Jezdit bude ve dvou oblastech, v příměstské a meziměstské dopravě. Příměstskou dopravu bude obsluhovat jedenadvacet zbrusu nových nízkopodlažních patnáctimetrových vozů SETRA. Ty budou navíc první v koncernu ICOM, který sice už v minulosti dlouhé SETRY používal, ale ty ještě nebyly nízkopodlažní. Investice vyjde zhruba na 140 milionů korun.
SETRA S 418 LE business třídy MultiClass
Nejdelší model řady MultiClass 400 je 14,6 metrů dlouhý s třemi nápravami a vysokou kapacitou a samozřejmě je nízkopodlažní. Pojme až 61 sedících cestujících. Vzhled navazuje na klasické tvary a funkční prvky, které jsou typické pro meziměstské autobusy SETRA.
Základní části karoserie se vyrábí v českém výrobním závodě EvoBusu v Holýšově, dokončení výroby probíhá v německých závodech v Mannheimu a Neu-Ulm.
Autobusy budou v provedení zeleného designu podle požadavků Ústeckého kraje.
ICOM transport
SETRA S 418 LE business třídy MultiClass
Nejdelší model řady MultiClass 400 je 14,6 metrů dlouhý s třemi nápravami a vysokou kapacitou a samozřejmě je nízkopodlažní. Pojme až 61 sedících cestujících. Vzhled navazuje na klasické tvary a funkční prvky, které jsou typické pro meziměstské autobusy SETRA.
Základní části karoserie se vyrábí v českém výrobním závodě EvoBusu v Holýšově, dokončení výroby probíhá v německých závodech v Mannheimu a Neu-Ulm.
Autobusy budou v provedení zeleného designu podle požadavků Ústeckého kraje.
ICOM transport
Téměř 15 metrů dlouhá SETRA S 418 LE business má 61 sedadel. Foto ICOM transport
Kabina řidiče má velkorysé a ergonomické provedení. U sloupku řízení lze pohodlně nastavit výšku i sklon tak, aby řidič mohl přehledně odečítat všechny důležité informace na moderním centrálním displeji. Foto ICOM transport

Jedinečný koráb na lince do Švýcarska
Maroko bude mít pro AFCON 2025 od Yutong 723 autobusů
SOR vyrobí do Bratislavy 88 kloubových autobusů


