"Jen laciné jízdné a vysoká kvalita služeb v autobusové dopravě může konkurovat stále lacinější letecké dopravě, " říká ředitel společnosti Radim Jančura.
"Jen laciné jízdné a vysoká kvalita služeb v autobusové dopravě může konkurovat stále lacinější letecké dopravě, " říká ředitel společnosti Radim Jančura.
"Novou linkou do Paříže dovršila Student Agency "dobývání" Evropy v nabídce laciných jízdenek. Tímto máme pokrytou takřka celou Evropu, s výjimkou Irska, Španělska a Portugalska, kde je cena autobusové jízdenky s porovnáním s cenou letenek již neadekvátně vysoká Jen tak pro srovnání, Student Agency prodává zpáteční letenky do Barcelony již za 1200 Kč včetně poplatků, či do Madridu za 3800 Kč, přičemž cena jízdenek je obvykle mnohem dražší, " říká Radim Jančura, ředitel Student Agency.
Cílem společnosti pro rok 2008 je rozšiřování frekvence spojů do zemí, kde již linky provozujeme. Nyní jezdí Student Agency 56x týdně na Slovensko, 28x týdně do Rakouska, 24x týdně do Německa, 14x do Maďarska, 9x týdně do Anglie, 7x týdně do Holandska, 7x týdně do Švýcarska, 4x týdně do Itálie, 3x týdně do Francie, Belgie, 2x týdně do Lucemburska, Norska, Dánska a Švédska.
Nové změny od ledna 2008 přinesou spoje do Mnichova a Frankfurtu, kde bude Student Agency jezdit dokonce 2x denně. Dále v květnu 2008 chce dopravce zdvojnásobit počet spojení do Francie, Dánska, Norska a Švédska.
"V průběhu července a srpna 2007 jsme převzali 16 nových žlutých autobusů, které nasazujeme na stávající historicky nejstarší linky do Londýna a Švédska, kde se ještě tu a tam objevovaly "bílé" autobusy bez individuálního audio/video systému a dalšího vybavení. Takovéto autobusy jsou sice běžné autobusy ve flotilách naší konkurence, ale naší klienti očekávají, že autobus Student Agency bude vždy žlutý a bude vybaven dle standardů Student Agency. Dalších 14 autobusů posílí naši flotilu na konci tohoto roku, " informuje Radim Jančura o autobusovém parku společnosti.
K cenové politice Radim Jančura říká: "I nadále udržíme zajímavé ceny do vzdálených míst v Evropě za 950 Kč za jednosměrnou jízdenku, resp. za 1550 Kč za obousměrnou jízdenku. Do blízkého Německa zůstanou ceny již za 400/700 Kč, do Rakouska za 150/300 Kč, na Slovensko již za 140/280 Kč a do Maďarska za 300/550 Kč. Za tyto ceny může být prodána i 100% kapacita autobusu, jsou-li splněny tarifní podmínky při prodeji. Ceny do všech destinací jsme připraveni okamžitě zlevnit a reagovat tak na jakékoliv reakce trhu, například na nabídku nízkonákladových letenek či snížení cen autobusové konkurence. Našim cílem je do každému z námi nabízených měst Evropy vždy nejnižší cenu jízdenky." a dodává: "Jen laciné jízdné a vysoká kvalita služeb může konkurovat stále lacinější letecké dopravě. Skupina Student Agency dosáhne v roce 2007 obratu 3 miliardy korun, z toho 2,5 miliardy prodejem jízdenek a letenek."
Cílem společnosti pro rok 2008 je rozšiřování frekvence spojů do zemí, kde již linky provozujeme. Nyní jezdí Student Agency 56x týdně na Slovensko, 28x týdně do Rakouska, 24x týdně do Německa, 14x do Maďarska, 9x týdně do Anglie, 7x týdně do Holandska, 7x týdně do Švýcarska, 4x týdně do Itálie, 3x týdně do Francie, Belgie, 2x týdně do Lucemburska, Norska, Dánska a Švédska.
Nové změny od ledna 2008 přinesou spoje do Mnichova a Frankfurtu, kde bude Student Agency jezdit dokonce 2x denně. Dále v květnu 2008 chce dopravce zdvojnásobit počet spojení do Francie, Dánska, Norska a Švédska.
"V průběhu července a srpna 2007 jsme převzali 16 nových žlutých autobusů, které nasazujeme na stávající historicky nejstarší linky do Londýna a Švédska, kde se ještě tu a tam objevovaly "bílé" autobusy bez individuálního audio/video systému a dalšího vybavení. Takovéto autobusy jsou sice běžné autobusy ve flotilách naší konkurence, ale naší klienti očekávají, že autobus Student Agency bude vždy žlutý a bude vybaven dle standardů Student Agency. Dalších 14 autobusů posílí naši flotilu na konci tohoto roku, " informuje Radim Jančura o autobusovém parku společnosti.
Na návštěvě u Scania CZ, kde byly připraveny k předání nové třínápravové 15 m autokary Scania Irizar PB pro společnost Student Agency.
K cenové politice Radim Jančura říká: "I nadále udržíme zajímavé ceny do vzdálených míst v Evropě za 950 Kč za jednosměrnou jízdenku, resp. za 1550 Kč za obousměrnou jízdenku. Do blízkého Německa zůstanou ceny již za 400/700 Kč, do Rakouska za 150/300 Kč, na Slovensko již za 140/280 Kč a do Maďarska za 300/550 Kč. Za tyto ceny může být prodána i 100% kapacita autobusu, jsou-li splněny tarifní podmínky při prodeji. Ceny do všech destinací jsme připraveni okamžitě zlevnit a reagovat tak na jakékoliv reakce trhu, například na nabídku nízkonákladových letenek či snížení cen autobusové konkurence. Našim cílem je do každému z námi nabízených měst Evropy vždy nejnižší cenu jízdenky." a dodává: "Jen laciné jízdné a vysoká kvalita služeb může konkurovat stále lacinější letecké dopravě. Skupina Student Agency dosáhne v roce 2007 obratu 3 miliardy korun, z toho 2,5 miliardy prodejem jízdenek a letenek."
Informace z TZ Student Agency
Aktuální záběr z vjezdu autobusu SA do Eurotunnelu z britské strany poskytl BUSportálu čtenář.