Redakci vždy potěší, když si přečte v zasvěceném tisku, jak dobrou odbornou intuici vykazujeme.
Redakci vždy potěší, když si přečte v zasvěceném tisku, jak dobrou odbornou intuici vykazujeme.
Nejprve se před časem v Hospodářských novinách potvrdila správnost naší strategie, uveřejňovat na webu tzv. kontextovou reklamu a zaměřovat se na opravdu vyhraněnou skupinu "autobusových" čtenářů jak z řad odborníků, tak i cestujících -
taková reklama výrazně doplňuje image webu, je zdrojem souvisejících informací a zajišťuje spolu s obsahem BUSportálu jasnou cílovou skupinu pro inzerenty - finanční základ webu.
V příloze HN Internet 31.7.2006 zase redakci zaujal neúměrný podíl agentur na zisku z takové prezentace (cca 60 %). Naprostá většina prezentací na BUSportálu je na úrovni BUSportál - firma, a tak můžeme jednak stanovovat velmi rozumné a zdůvodnitelné ceny, a zároveň je tu jistota, že prostředky na reklamu nepolyká cestou nikdo jiný. Zajímavé jistě je, že jedna snad ze dvou firem využívající P.R. agenturu, která se prezentovala na BUSportálu za velmi symbolickou cenu vzhledem k její značce, záběru a renomé, spolupráci pro letošek ukončila. O řádu prostředků vynaložených toutéž společností agentuře, tiskovým konferencím, prezentacím "na křídě", prezentacím u dopravců, se může BUSportálu jen zdát. Měli by číst pečlivěji Hospodářské noviny.
Volba čistě internetového média je také z dlouhodobého hlediska podle HN správná - každý měsíc roste počet uživatelů i doba jejich pobytu na síti. To, že na internet přicházejí lidé pružní, zvídaví, vzdělaní, komunikativní atd., je už zjištěno dávno.
Opravdu důležité jsou i možnosti sledovat přístupové statistiky pro inzerenty. Sami pak zhodnotí, jak se o ně čtenáři zajímají a jak vhodně bylo místo pro jejich prezentaci zvoleno. V drtivé většině pak na BUSportálu zůstávají jako dlouhodobí partneři.
BUSportál těší neustávající zájem o prezentaci i stav, kdy je třeba účinné místo pro nového inzerenta pečlivě hledat, protože velká část webu, zvlášť prvoplánově atraktivní místa, své inzerenty dlouhodobě již získala.
Související materiály:
BUSportál - VÁŠ PARTNER.
BUSportál na přelomu července a srpna - 4.000.000 přístupů od nového formátu v roce 2005, letos 1.700.000 otevřených stránek a 450.000 přečtených článků.
V příloze HN Internet 31.7.2006 zase redakci zaujal neúměrný podíl agentur na zisku z takové prezentace (cca 60 %). Naprostá většina prezentací na BUSportálu je na úrovni BUSportál - firma, a tak můžeme jednak stanovovat velmi rozumné a zdůvodnitelné ceny, a zároveň je tu jistota, že prostředky na reklamu nepolyká cestou nikdo jiný. Zajímavé jistě je, že jedna snad ze dvou firem využívající P.R. agenturu, která se prezentovala na BUSportálu za velmi symbolickou cenu vzhledem k její značce, záběru a renomé, spolupráci pro letošek ukončila. O řádu prostředků vynaložených toutéž společností agentuře, tiskovým konferencím, prezentacím "na křídě", prezentacím u dopravců, se může BUSportálu jen zdát. Měli by číst pečlivěji Hospodářské noviny.
Volba čistě internetového média je také z dlouhodobého hlediska podle HN správná - každý měsíc roste počet uživatelů i doba jejich pobytu na síti. To, že na internet přicházejí lidé pružní, zvídaví, vzdělaní, komunikativní atd., je už zjištěno dávno.
Opravdu důležité jsou i možnosti sledovat přístupové statistiky pro inzerenty. Sami pak zhodnotí, jak se o ně čtenáři zajímají a jak vhodně bylo místo pro jejich prezentaci zvoleno. V drtivé většině pak na BUSportálu zůstávají jako dlouhodobí partneři.
BUSportál těší neustávající zájem o prezentaci i stav, kdy je třeba účinné místo pro nového inzerenta pečlivě hledat, protože velká část webu, zvlášť prvoplánově atraktivní místa, své inzerenty dlouhodobě již získala.
Související materiály:
BUSportál - VÁŠ PARTNER.
BUSportál na přelomu července a srpna - 4.000.000 přístupů od nového formátu v roce 2005, letos 1.700.000 otevřených stránek a 450.000 přečtených článků.