Tramvajový vlečný vůz vyrobený v legendární Ringhofferově továrně vyrobený pro Elektrické podniky hlavního města Prahy, provozovaný Dopravním podnikem Praha pod číslem 1389 a vyřazený v roce 1969 zachránil spolek dopravních nadšenců Výtopna Zlíchov z pozemku nedaleko Prahy. Vozová skříň dlouhá léta sloužila jako rekreační chatka. Díky péči majitele a členů spolku se vůz dochoval v mimořádně dobrém stavu. Plzeňské městské dopravní podniky se vozem pochlubily na sociálních sítích.
Tramvajový vlečný vůz vyrobený v legendární Ringhofferově továrně vyrobený pro Elektrické podniky hlavního města Prahy, provozovaný Dopravním podnikem Praha pod číslem 1389 a vyřazený v roce 1969 zachránil spolek dopravních nadšenců Výtopna Zlíchov z pozemku nedaleko Prahy. Vozová skříň dlouhá léta sloužila jako rekreační chatka. Díky péči majitele a členů spolku se vůz dochoval v mimořádně dobrém stavu. Plzeňské městské dopravní podniky se vozem pochlubily na sociálních sítích.
Ačkoliv se v Plzni takový vůz nikdy neprovozoval, jedná se o poslední známý dochovaný kus z této série včetně podvozku. Po dokončení oprav motorového vozu Ringhoffer plánují PMDP jeho renovaci, aby mohl být zapojen do soupravy a připomínal tramvajovou dopravu z období druhé světové války.
Tento vůz je také technicky zajímavý – ze čtyřiceti vozů v sérii byly pouze dva vybaveny svařovaným rámem místo obvyklého nýtovaného. To z něj činí skutečný unikát. PMDP plánují jeho renovaci.