
Tatra 111 Pavla Kadlece.
Po čase opět na návštěvě u historických nákladních vozů.
Po čase opět na návštěvě u historických nákladních vozů.
Majitelem nákladního automobilu Tatra 111 na titulním obrázku, který si zahrál i v televizním seriálu Černí baroni, je bývalý řidič autobusu ČSAD Rosice Pavel Kadlec. Se "stojedenáctkou" se setkal poprvé na vojně - nejprve jezdil se Zilem. Sen, který tehdy měl - vlastnit Tatru 111 - se splnil po roce 1989, kdy už mohl soukromník mít vlastní nákladní automobil. Sehnat "stojedenáctku" nebylo snadné, mnoho vozů skončilo ve šrotu a v podnicích je nahradily Tatry138 a 148. Za pomoci přátel získal v Prešově podvozek vojenské cisterny Tatra 111C z roku 1962 - původně avizovaný valník se nekonal. Korbu na podvozek dostala "stojedenáctka" z Tatry 813 8x8 z břeclavského Kovošrotu. Mezitím k Tatře 111 přibyly další nákladní automobily, které jezdily nejen v naší armádě, ale také v civilu a doplnily autopark vojenského veterán klubu "1.Kozohorská divize"
Velké uznání si zaslouží skutečnost, že tyto automobily udržují jejich majitelé bez sponzorů jen za pomoci rodinných rozpočtů. Vozový park samotného Pavla Kadlece tvoří Tatra111 valník, skříňové Praga V3S a Tatra 805, Gaz 69, Uaz a kolopásový transportér OT 810- lidově zvaný "Hakl".
Velké uznání si zaslouží skutečnost, že tyto automobily udržují jejich majitelé bez sponzorů jen za pomoci rodinných rozpočtů. Vozový park samotného Pavla Kadlece tvoří Tatra111 valník, skříňové Praga V3S a Tatra 805, Gaz 69, Uaz a kolopásový transportér OT 810- lidově zvaný "Hakl".

Tatra 111 Pavla Kadlece (ve vojenské uniformě s lodičkou), vedle Karel Loprais.

S vojenskou sanitou Praga A 150 při cestě na natáčení seriálu Černí baroni.

Tatra 111 S3 po renovaci u Jiřího Hlacha v Českých Budějovicích.

Tatra 111 valník ve Vojenském muzeu Lešany.

Tatra 111 S3 jako novoročenka.