Autobusy plně nahradí žluté Aury i ostatní vozy využívané na lince. Od 1. června také expresní linku opustily ve shodě s názory cestujících stevardky, nápoje a denní tisk.
Autobusy plně nahradí žluté Aury i ostatní vozy využívané na lince. Od 1. června také expresní linku opustily ve shodě s názory cestujících stevardky, nápoje a denní tisk.
Od 1. června budou na expresní lince JABLONEC NAD NISOU – PRAHA nasazeny tři nové vozy MAN Lion’s Regio. Autobusy určené právě pro střední a delší linky zaručují komfort cestujícím i spolehlivost.
„Už rok jsme jeden MAN Lion’s Regio na Expresu testovali a po všech stránkách nás přesvědčil. Cestující při namátkových průzkumech oceňovali moderní design, pohodlí i nízkou hlučnost. Za celý rok nebyl vůz ani jednou neplánovaně odstaven a také řidiči si velmi chválí příjemnou obsluhu i spolehlivost a bezpečnost vozidla,“ informuje Rostislav Mocko vedoucí jabloneckého dopravního střediska BusLine.
Autobusy MAN Lion’s Regio tak bezezbytku nahradí starší „žluté“ autobusy Beulas Aura i další vozy turistického a regionálního standardu, které byly na linku pravidelně nasazovány.
„Dlouhodobě sledujeme počty cestujících na všech našich linkách, abychom zvolili vozidla vhodné kategorie. Nasazené MANy Lion’s Regio disponují 53 místy k sezení. Přes 95 % spojů mezi Jabloncem a Prahou bude touto kapacitou plně pokryto. Pro zbývající spoje, kde bývá nárazově počet cestujících vyšší, je nouzově k dispozici ještě 17 míst k stání. Navíc ve dnech, kdy vyšší poptávku očekáváme, jsou pravidelně k dispozici i posilové vozy. Jsem přesvědčen, že z pohledu kapacity i nabízeného komfortu je Lion’s Regio optimálním vozem pro Expres Jablonec – Praha,“ dodává Ondřej Polák, manager pravidelné dopravy BusLine pro Liberecký kraj.
Od 1. června také expresní linku opustily stevardky, nápoje a denní tisk. Namátkové průzkumy jednoznačně ukázaly, že cestující ve valné většině považovali služby stevardek a nabídku nápojů při cestě trvající jen málo přes 60 minut za zbytečný nadstandard. „Detailně jsme vyhodnotili ekonomiku provozu a provedli jsme namátkové průzkumy spokojenosti cestujících. Vyplynul z toho pro nás jasný závěr. Cestující v první řadě oceňují čistotu, pohodlí a spolehlivost vozidel, a to úměrně k ceně jízdného. Rozhodli jsme se proto udělat vše pro zachování současné úrovně cen i akčních výhod, jakými je sleva na zpáteční jízdné nebo pro držitele průkazů ISIC. Prostředky ušetřené na službách stevardek a nápojích pak věnujeme raději investicím do vozového parku. Prioritou našich služeb je doprava a ne občerstvení nebo distribuce tisku. Jsme rádi, že průzkumy dokázaly, že cestující tento názor sdílí," vysvětluje Jaroslav Semler – dopravní ředitel BusLine.
Z TZ BusLine
„Už rok jsme jeden MAN Lion’s Regio na Expresu testovali a po všech stránkách nás přesvědčil. Cestující při namátkových průzkumech oceňovali moderní design, pohodlí i nízkou hlučnost. Za celý rok nebyl vůz ani jednou neplánovaně odstaven a také řidiči si velmi chválí příjemnou obsluhu i spolehlivost a bezpečnost vozidla,“ informuje Rostislav Mocko vedoucí jabloneckého dopravního střediska BusLine.
Autobusy MAN Lion’s Regio tak bezezbytku nahradí starší „žluté“ autobusy Beulas Aura i další vozy turistického a regionálního standardu, které byly na linku pravidelně nasazovány.
„Dlouhodobě sledujeme počty cestujících na všech našich linkách, abychom zvolili vozidla vhodné kategorie. Nasazené MANy Lion’s Regio disponují 53 místy k sezení. Přes 95 % spojů mezi Jabloncem a Prahou bude touto kapacitou plně pokryto. Pro zbývající spoje, kde bývá nárazově počet cestujících vyšší, je nouzově k dispozici ještě 17 míst k stání. Navíc ve dnech, kdy vyšší poptávku očekáváme, jsou pravidelně k dispozici i posilové vozy. Jsem přesvědčen, že z pohledu kapacity i nabízeného komfortu je Lion’s Regio optimálním vozem pro Expres Jablonec – Praha,“ dodává Ondřej Polák, manager pravidelné dopravy BusLine pro Liberecký kraj.
Od 1. června také expresní linku opustily stevardky, nápoje a denní tisk. Namátkové průzkumy jednoznačně ukázaly, že cestující ve valné většině považovali služby stevardek a nabídku nápojů při cestě trvající jen málo přes 60 minut za zbytečný nadstandard. „Detailně jsme vyhodnotili ekonomiku provozu a provedli jsme namátkové průzkumy spokojenosti cestujících. Vyplynul z toho pro nás jasný závěr. Cestující v první řadě oceňují čistotu, pohodlí a spolehlivost vozidel, a to úměrně k ceně jízdného. Rozhodli jsme se proto udělat vše pro zachování současné úrovně cen i akčních výhod, jakými je sleva na zpáteční jízdné nebo pro držitele průkazů ISIC. Prostředky ušetřené na službách stevardek a nápojích pak věnujeme raději investicím do vozového parku. Prioritou našich služeb je doprava a ne občerstvení nebo distribuce tisku. Jsme rádi, že průzkumy dokázaly, že cestující tento názor sdílí," vysvětluje Jaroslav Semler – dopravní ředitel BusLine.
Z TZ BusLine