Na prvních zkušebních jízdách v Malostranské ulici "ulovily" první z nových trolejbusů pro Budapešť 23. srpna Plzeňské trolejbusy.
Škodovka začala v ulicích Plzně testovat 23. srpna nové bateriové trolejbusy určené pro Budapešť. Celkem odjede do maďarské metropole 48 vozidel.
Škodovka začala v ulicích Plzně testovat 23. srpna nové bateriové trolejbusy určené pro Budapešť. Celkem odjede do maďarské metropole 48 vozidel.
Ze zbývajících trolejbusů z rámcové smlouvy na 108 vozů dodá 36 kloubových a 12 sólo vozidel s bateriovým pohonem.
Sytě červené trolejbusy typu Solaris Trollino opatřené výzbrojí Škoda jsou vybaveny klimatizací, kamerovým systémem, speciálním systémem vážení cestujících pro získání přehledu o obsazenosti vozidel. Nová vozidla vychází z faceliftované verze karoserie New Urbino, která byla u budapešťských trolejbusů poprvé použita v loňském roce u dvou Trollin 18. Tato dvě vozidla (společně s jedním dodaným o rok dříve) byla vyrobena a předána budapešťskému dopravci bezplatně jako kompenzace za dřívější pozdní dodávku trolejbusů z konsorcia Škoda a Solaris.
Do Budapešti by první vozidlo mělo dorazit ve čtvrtém čtvrtletí, zbývající postupně do podzimu 2023.
Maďarsko je pro skupinu Škoda Transportation tradičním trhem, v Budapešti kromě trolejbusů jezdí s pohony vyrobenými ve Škodovce i metro. A získala i další důležitou zakázku, tentokrát na autobusy.
Sytě červené trolejbusy typu Solaris Trollino opatřené výzbrojí Škoda jsou vybaveny klimatizací, kamerovým systémem, speciálním systémem vážení cestujících pro získání přehledu o obsazenosti vozidel. Nová vozidla vychází z faceliftované verze karoserie New Urbino, která byla u budapešťských trolejbusů poprvé použita v loňském roce u dvou Trollin 18. Tato dvě vozidla (společně s jedním dodaným o rok dříve) byla vyrobena a předána budapešťskému dopravci bezplatně jako kompenzace za dřívější pozdní dodávku trolejbusů z konsorcia Škoda a Solaris.
Do Budapešti by první vozidlo mělo dorazit ve čtvrtém čtvrtletí, zbývající postupně do podzimu 2023.
Maďarsko je pro skupinu Škoda Transportation tradičním trhem, v Budapešti kromě trolejbusů jezdí s pohony vyrobenými ve Škodovce i metro. A získala i další důležitou zakázku, tentokrát na autobusy.