Výpravní budova, nástupiště, informační tabule. Projekt byl spolufinancován Evropskou unií z fondu pro regionální
rozvoj.
Výpravní budova, nástupiště, informační tabule. Projekt byl spolufinancován Evropskou unií z fondu pro regionální
rozvoj.
Autobusové nádraží jako takové v Přelouči nikdy nebylo. Několik let bylo provizorním řešením umístění autobusů v historické části města na Pernštýnském náměstí. Výstavba nového autobusového nádraží byla zahájena 1. července 2008 a dokončena po necelém roce. Nádraží je
řešeno jako bezbariérové s možností pohybu zrakově postižených
osob. Areál zahrnuje 8 nástupních míst, 4 odstavné plochy,
výstupní místo, výpravní budovu včetně čekárny pro 25 osob,
technické a hygienické zázemí. Pro veřejnost je zřízeno parkoviště. Nástupní
místa jsou vybavena 8 samostatnými zastávkovými přístřešky,
informačními tabulemi, označníky a městským mobiliářem
v celém prostranství. Celková plocha zastavěného území je
6820 m2.
Zhotovitelem nádraží je společnost M-SILNICE a. s., Hradec Králové, dodavatelem informačního systému je společnost APEX Jesenice. Projekt byl spolufinancován Evropskou unií z fondu pro regionální
rozvoj.
Z celkové částky
24 mil. Kč tvořila dotace poskytnutá na tento projekt 18,7 mil. Kč.
Informace jsme čerpali z Přeloučského ROŠTU 6/2009 (www.mestoprelouc.cz). BUSportál nádraží navštívil při příležitosti zkušební jízdy midibusu připravované přeloučské MHD: Představujeme částečně nízkopodlažní midibus Iveco Daily Stratos L 37 Do Přelouče se vrátíme ještě s informacemi o nové MHD.

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál