Unikátním moderním doubledeckerem doplnila svůj autobusový park firma František Hejnal-Turismo v Ouběnicích
Unikátním moderním doubledeckerem doplnila svůj autobusový park firma František Hejnal-Turismo v Ouběnicích
Firma František Hejnal-Turismo doplnila svůj autobusový park specializovaný na Neoplany
unikátním moderním doubledeckerem. Některé Neoplany vozí i cestující od roku 1992 na lince
Příbram-Praha-Košice. Tato, po rozdělení republiky mezinárodní linka, přepraví
v současnosti ročně okolo 100 000 cestujících a je prodloužena až na
slovensko-maďarsko-ukrajinské trojmezí v Královském Chlmci.
Po krušných začátcích
je o linku v současnosti takový zájem, že si František Hejnal jako držitel licence
pronajímá autobusy, hlavně velké autokary, od jiných dopravců.
Firma disponuje v současnosti
devíti Neoplany - pěti Skylinery a čtyřmi Megalinery. Ten nejmodernější, NEOPLAN
Skyliner-Royal Class, zakoupila letos na jaře a je určen především k zájezdům do zahraničí. K použití pro pohodlné
zájezdy do zahraničí jsou ostatně NEOPLANY určeny především a tak je také využívají společnosti, pohybující se v cestovním ruchu.
František Hejnal-TURISMO, Cestovní a přepravní agentura,
Ouběnice 17,263 01 Dobříš
tel.:+420 318 690 114, fax:+420 318 690 112
turismo@hejnal-turismo.cz
www.hejnal-turismo.cz
Technické parametry autobusu
Může vás zajímat:
Karosérie: samonosná, svařená z ušlechtilé profilové oceli s roštovou konstrukcí, oplechovaná 1 mm oboustranně pozinkovaného plechu, protikorozní ochrana plechů a nosníků, tvarové části karoserie z vyztužených laminátů, střecha z umělé hmoty GFK, víka zavazadlových prostorů sendvičové konstrukce, hliníková, tepelná a hluková izolace (80 dB)
Okna: bezpečnostní, přední sférické lepené, boční okna dvojitá, zadní a boční tónovaná, okno řidiče elektricky ovládané a vyhřívané; 3 střešní okna
Motor: MAN D2876 LOH 20 353 kW/480 HP, Common rail,EURO 3
Převodovka: dvanáctistupňové automatické řazení ZF AS Tronic
Retardér: ZF - Intarder, Voith
Brzdy: vysokotlakové dvouokruhové kotoučové s automatickým seřizováním, s ABS, EBS a ASR, jednokomorový vyhřívaný vysoušeč vzduchu Knorr, motorová brzda s nožním ovládání, parkovací brzda
Pneumatiky: 315/80 R 22.5" Michelin na ocelových ráfcích 9.00 x 22.5", ozdobné poklice kol
Palivová nádrž: 620 l
Prostor pro zavazadla: úložný prostor 12.5 m 3
Celková hmotnost: až 26 kg (tři nápravy) při zatížení jednotlivých náprav 8000 kg, 11 500 kg a 6 500 kg
Další výbava mj.: toaleta, kuchyňka,
satelitní navádění,
audiovizuální příjem (DVD, TV, rozhlas)
(dabra)
František Hejnal-TURISMO, Cestovní a přepravní agentura,
Ouběnice 17,263 01 Dobříš
tel.:+420 318 690 114, fax:+420 318 690 112
turismo@hejnal-turismo.cz
www.hejnal-turismo.cz
Technické parametry autobusu
Může vás zajímat:
- Firma má v současnosti 30 zaměstnanců, z toho 24 řidičů, a to i Slováků (ti zůstávají o víkendech s rodinami v Košicích)
- Zakladatel firmy František Hejnal se 25 let věnoval motokrosu a sajdkárkrosu. Svoje autobusy řídí od začátku činnosti firmy dodnes. Ve volném čase ovšem vymění 480 koní za koně živého.
- Neoplany si František Hejnal nechává u německé firmy "šít na míru" a je jejím váženým zákazníkem. Považuje Neoplany za bezpečná a technicky kvalitní vozidla, která ovšem vyžadují zkušené, kvalitní a zodpovědné řidiče.
- NEOPLAN Skyliner-Royal Class si budete moci pohodlně
prohlédnout na letoším MADI Travel Market 3.-5.11.2004
v Praze-Letňanech. BUS Portál se na všechny autobusy na MADI přijde také podívat.
(Tento Neoplan vystavoval František Hejnal na loňském MADI a redakce se nechala u něj vyfotografovat:-)
Technické parametry NEOPLAN Skyliner-Royal Class 2004
Rozměry Délka: 13,79 m, šířka: 2,55 m, výška: 4,0 m, rozvor: 6,9 m Počet sedadel 81 (horní patro 59) + řidič + průvodce, u konkrétního autobusu firmy TURISMO počet sedadel snížen pro pohodlí cestujících na 76Karosérie: samonosná, svařená z ušlechtilé profilové oceli s roštovou konstrukcí, oplechovaná 1 mm oboustranně pozinkovaného plechu, protikorozní ochrana plechů a nosníků, tvarové části karoserie z vyztužených laminátů, střecha z umělé hmoty GFK, víka zavazadlových prostorů sendvičové konstrukce, hliníková, tepelná a hluková izolace (80 dB)
Okna: bezpečnostní, přední sférické lepené, boční okna dvojitá, zadní a boční tónovaná, okno řidiče elektricky ovládané a vyhřívané; 3 střešní okna
Motor: MAN D2876 LOH 20 353 kW/480 HP, Common rail,EURO 3
Převodovka: dvanáctistupňové automatické řazení ZF AS Tronic
Retardér: ZF - Intarder, Voith
Brzdy: vysokotlakové dvouokruhové kotoučové s automatickým seřizováním, s ABS, EBS a ASR, jednokomorový vyhřívaný vysoušeč vzduchu Knorr, motorová brzda s nožním ovládání, parkovací brzda
Pneumatiky: 315/80 R 22.5" Michelin na ocelových ráfcích 9.00 x 22.5", ozdobné poklice kol
Palivová nádrž: 620 l
Prostor pro zavazadla: úložný prostor 12.5 m 3
Celková hmotnost: až 26 kg (tři nápravy) při zatížení jednotlivých náprav 8000 kg, 11 500 kg a 6 500 kg
Další výbava mj.: toaleta, kuchyňka,
satelitní navádění,
audiovizuální příjem (DVD, TV, rozhlas)
(dabra)