Není proud jako proud.
S poškozenými elektrony na Jižní Moravě se potýká i elektrobus ve Znojmě.

Jestliže jsou rozdíly v kvalitě dodávaného paliva pro motorová vozidla , které pravidelně a sytematicky kontroluje ČOI a díky těmto kontrolám se kvalita udržuje v určitých mezích, bylo zjištěno, že u dodávek elektřiny je situace přímo katastrofická.
Jestliže jsou rozdíly v kvalitě dodávaného paliva pro motorová vozidla , které pravidelně a sytematicky kontroluje ČOI a díky těmto kontrolám se kvalita udržuje v určitých mezích, bylo zjištěno, že u dodávek elektřiny je situace přímo katastrofická.
1. apríla 2009 - ELEKTROMOBILY o.s. provedlo několik měření na základě zcela rozdílných dojezdů elektrických vozidel. Přesným měřením americkým přístrojem REPMA-TLOV240 bylo zjištěno nejen kolísání napětí v síti od -172,6mV do 257,85V ale i kmitočtu od 48,886Hz do 52,132MHz.

Zarážející je situace zjištěná podrobným zkoumáním dodávaných elektronů elektronovým mikroskopem fy MATMUCEN.

Většina elektronů byla dost opotřebovaná a různě ošoupaná, jako by již byly mnohokráte použity. Měření byla prováděna na různých místech evropské sítě a např. v Rakousku byly zjištěny dva druhy poškození elektronů. Některé nesou stopy Uranu-pravděpodobně kontaminací v elektrárnách používající ledvické uhlí, které právě obsahuje vyšší množství Uranu235 a ostatní deformace byly pravděpodobně způsobeny vysokou rychlostí průchodu v generátorech, kde se používá velký spád vody. To u proudu z našich „nízkotlakých „elektráren na vltavské kaskádě nebylo vůbec pozorováno. V okolí Temelína, Dukovan a FV elektráren na celé jižní Moravě byly elektrony, které měly na druhé straně velmi vysokou pohyblivost a množství poškozených elektronů bylo pod 13,2%.

Právě malý dojezd zjištěný při průjezdech Rakouskem byl příčinou měření, která potvrdila domněnku. Občanské sdružení ELEKTROMOBILY bude pokračovat ve zkoumání těchto doposud nikde nepublikovaných jevů .

Jaromír Vegr Mgr., předseda o.s. www.elektromobily.org