Opravdu v tom nemá prsty autobusová lobby - i takhle se dá cestovat vlakem IC
Opravdu v tom nemá prsty autobusová lobby - i takhle se dá cestovat vlakem IC
Na dvoudenní cestu do Olomouce a zpět jsem vybrala variantu vlak s tím, že musím vyhovět podmínce zpáteční jízdenky,
abych jako nemajitel karty Z neplatila nesmyslnou cenu.
Tam jsme jely s dcrekou vlakem z Plzně přímo až na místo, takže kromě
půlhodiny zpoždění (co je to na takovou dálku, že) vše proběhlo v pořádku.
Nazpátek si moje duše analytika zjistila na internetu přípoje včetně cesty z blízkého Prostějova, jehož návštěvu jsem do výletu zařadila. Už paní v informacích v Olomouci mi zpochybnila návaznost rychlíku Brno Prostějov Olomouc na rychlík do Prahy - 6 minut na přestup jí připadalo jako nemístný hazard. Tak jsme použili osobák s pořádnou rezervou, dokonce takovou, že nás při příjezdu do Olomouce zlákala možnost stihnout v té době o pouhých 15 minut zpožděný:-) IC vlak Košičan. Zakoupily jsme příplatek a radovaly se, že zamezíme nebezpečí úniku navazujícího vlaku v Praze do Plzně, původních 30 minut na přestup se nám najednou nezdálo tak mnoho. Cesta v IC je příjemná, na lepší si snadno zvykáme. Jenže, jak by potvrdil jistě nějaký ČD Chocholoušek, jak se stává nejvýše n x za 10 let, v úseku Zábřeh - Česká Třebová došel proud.
A jak to bylo dál ... obrazem a slovem.

To je on - 15.6.2004 IC 120 Košičan

A tady už nám to nejede - čekáme na elektřinu či motorák ze Zábřehu, že by nás odtlačil. Cestující vzdor varování se plácají po trati po funkční druhé kolejí.

Náš vlak nejede ....

.... a ten proti jede (pomaloučku). Ostatně nás po funkční koleji předjel i ten, kterým jsme původně chtěly jet.

Napájení obnoveno a takhle jsme dopadly - v Praze nám ovšem vrátili IC příplatek (stačila by prý "jen" hodina zpoždění).

Krajina u Kolína - jedeme do Prahy !

Díky výpadku nám ujel obyčejný rychlík a my se ocitáme v pěkném nepříplatkovém plném Turků, Japonců a Angličanek

Co nám chybí - dorazily jsme do půlnoci, dodržely pravidla zpáteční jízdenky, svezly se IC zdarma a zažily veselou příhodu, kterou je možno i mediálně použít. A také nám podle billboardu ČD poděkovala příroda.
(dabra).
Nazpátek si moje duše analytika zjistila na internetu přípoje včetně cesty z blízkého Prostějova, jehož návštěvu jsem do výletu zařadila. Už paní v informacích v Olomouci mi zpochybnila návaznost rychlíku Brno Prostějov Olomouc na rychlík do Prahy - 6 minut na přestup jí připadalo jako nemístný hazard. Tak jsme použili osobák s pořádnou rezervou, dokonce takovou, že nás při příjezdu do Olomouce zlákala možnost stihnout v té době o pouhých 15 minut zpožděný:-) IC vlak Košičan. Zakoupily jsme příplatek a radovaly se, že zamezíme nebezpečí úniku navazujícího vlaku v Praze do Plzně, původních 30 minut na přestup se nám najednou nezdálo tak mnoho. Cesta v IC je příjemná, na lepší si snadno zvykáme. Jenže, jak by potvrdil jistě nějaký ČD Chocholoušek, jak se stává nejvýše n x za 10 let, v úseku Zábřeh - Česká Třebová došel proud.

To je on - 15.6.2004 IC 120 Košičan

A tady už nám to nejede - čekáme na elektřinu či motorák ze Zábřehu, že by nás odtlačil. Cestující vzdor varování se plácají po trati po funkční druhé kolejí.

Náš vlak nejede ....

.... a ten proti jede (pomaloučku). Ostatně nás po funkční koleji předjel i ten, kterým jsme původně chtěly jet.

Napájení obnoveno a takhle jsme dopadly - v Praze nám ovšem vrátili IC příplatek (stačila by prý "jen" hodina zpoždění).

Krajina u Kolína - jedeme do Prahy !


Díky výpadku nám ujel obyčejný rychlík a my se ocitáme v pěkném nepříplatkovém plném Turků, Japonců a Angličanek

Co nám chybí - dorazily jsme do půlnoci, dodržely pravidla zpáteční jízdenky, svezly se IC zdarma a zažily veselou příhodu, kterou je možno i mediálně použít. A také nám podle billboardu ČD poděkovala příroda.
(dabra).








