
Foto www.liaz.cz
Z původně ambiciózního projektu pro vietnamské podmínky byla vyrobena pouze 3 vozidla. Poslední dochované vozidlo je v Jablonci nad Nisou.
Z původně ambiciózního projektu pro vietnamské podmínky byla vyrobena pouze 3 vozidla. Poslední dochované vozidlo je v Jablonci nad Nisou.
V roce 1997 byla na základě dlouhých jednání podepsána smlouva o společném podniku s vietnamskou dopravněprůmyslovou společností Transinco.
Společný podnik měl vyprodukovat až 2000 autobusů. Byly tedy vytvořeny autobusy pro tento specifický trh. Na klasický žebřinový rám podvozku s pohonem zadní nápravy byla přišroubována karoserie z panelů autobusu. V interiéru bylo, v závislosti na modifikaci, až 36+1 míst k sezení. Jelikož šlo o vozidla pro Vietnam, kde podnebí je výrazně teplejší, nebyl prostor pro cestující vytápěn, naopak byla použita okna s velkoplošným posouváním, pro dostatečnou ventilaci prostoru.
Nakonec společný výrobní podnik nevznikl. Byla vyrobena pouze tři vozidla. Do Vietnamu se žádné z těchto vozidel nedostalo, takže čekala na své uplatnění zde v Čechách. Celý článek na www.liaz.cz
(Za upozornění děkujeme čtenáři Zdeňkovi.)
Nakonec společný výrobní podnik nevznikl. Byla vyrobena pouze tři vozidla. Do Vietnamu se žádné z těchto vozidel nedostalo, takže čekala na své uplatnění zde v Čechách. Celý článek na www.liaz.cz
(Za upozornění děkujeme čtenáři Zdeňkovi.)