
© BUSportál
v testovacím režimu a bílé variace: Trollina pro Baia Mare před expedicí a Pardubické Škody 26 Tr v hale.
v testovacím režimu a bílé variace: Trollina pro Baia Mare před expedicí a Pardubické Škody 26 Tr v hale.
Návštěvu Škody Electric redakce podnikla při příležitosti návštěvy Dave Chicka z British Trolleybusu a jeho kolegy Stephena Olivera z Austrálie 12.4.. Společně proběhla následně 13.4.i návštěva Muzea dopravy ve Strašicích. Jarní buzení veteránů zahraniční návštěvou zpracujeme příští týden jako upoutávku na první Víkend otevřených dveří v tomto muzeu na konci dubna.V rámci zahraniční návštěvy Škoda Electric umožnila hostům "sightseeing tour" při testovací jízdě hradeckým trolejbusem včetně zajímavého zážitku při zatahování pomocí traktoru. Blízkost Hradce Králové a Pardubic byla symbolicky realizována i v Plzni - hradecká Škoda 31 Tr v exteriéru a pardubické Škody 26 Tr pak v hale. U hradeckých trolejbusů jde o závěr zakázky na 18 vozidel standarní délky a 13 kloubových v karosériích SOR (zakázka na 31 vozidel byla podepsána v roce 2010). U pardubických o poslední vozy ze zakázky na 10 Škoda 26Tr a 4 Škoda 28Tr z roku 2011. Pardubické trolejbusy zároveň v těchto dnech začínají plnit svoje testovací penzum v ulicích Plzně.
Zajímavý je podobný design "Pardubic"a "Baia Mare" v karosériích Solaris. Pardubické trolejbusy jsou Škoda 26 Tr s logem Škoda a rumunské Trollina s logem Solaris. Jak jsme už několikrát psali, závisí to na tom, který z obou kooperujících subjektů je konečným dodavatelem podle smluv.
Dagmar Braunová
Na návštěvě ve Škoda Electric I.: Po letech trolejbus s bateriovým pohonem pro Landskronu

Škoda 31 Tr pro Hradec Králové © BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

Trollina pro Baia Mare © BUSportál

© BUSportál

Škody pro Pardubice © BUSportál

© BUSportál

© BUSportál