Na autosalonech se mění přístup k ženám jako reklamním objektům
© (AŠO)

Zejména u dražších vozidel se výrobci budou chtít zalíbit i střední a starší generaci.
Zejména u dražších vozidel se výrobci budou chtít zalíbit i střední a starší generaci.
1. dubna - Ačkoli movitější mužská klientela mívá nezřídka doma druhé a třetí modely manželek v postpubertálním věku, stále je zde neznedbatelné množství bohatých zákazníků, kteří si svoje původní manželky ponechali. Výjimkou nejsou ani movité ženy v nejlepších letech. Tyto ženy pak často určují, jaké auto je třeba koupit. Jak na ně působí polonahé vychrtlé krasavice rozvalující se na kapotách modelů automobilů na autosalónech? Některé si mohou říci, že když už nemají parametr modelky, tak si alespoň koupí příslušné auto. Marketinkoví odborníci však chtějí představit i kombinaci zralé oblečené ženy a drahého auta. Náš spolupracovník (AŠO) pohotově zachytil jednu z modelek při pózování v exteriéru. Redakce BUSportálu tomuto trendu samozřejmě fandí. Něco podobného by se mohlo objevit i na letošním Czechbusu.