Dopravní prostředky jsou poněkud vyšňořeny při příležitosti sobotního dětského dne.
Pozůstatkem původní úzkorozchodné železniční sítě ostrova Man dlouhé téměř 130 km je úsek železnice mezi hlavním městem ostrova Douglasem, Casteltownem a Port Erinem.
Pozůstatkem původní úzkorozchodné železniční sítě ostrova Man dlouhé téměř 130 km je úsek železnice mezi hlavním městem ostrova Douglasem, Casteltownem a Port Erinem.
"Železnice dlouhá 24 km dnes slouží převážně turistickému ruchu, čtyřikrát za den jej projíždějí osobní parní vlaky. Když se poštěstí, vyjede na trať i nejstarší parní lokomotiva Loch z roku 1874. Svezení je překvapivě pohodlné i ve srovnání se službami moderních autobusů linek 1 a 2 , které trasu železnice z větší části kopírují. Na zaslaných obrázcích jsou zdejší dopravní prostředky poněkud vyšňořeny při příležitosti sobotního dětského dne, který místní dopraváci pořádali na nádraží v Douglasu. Špatné počasí v posledních dnech (rozuměj: lilo a fičelo 48 hodin v kuse) oslavy trochu pokazilo. Na druhou stranu přivedlo na koleje koňské tramvaje uzavřené vozy, jenž jsou běžně uzavřené v depozitáři. A komu počasí nevyhovuje zcela, může si zalézt do některého zdejšího pubu. Čeští pivaři by však asi neměli zkoušet místní pivo – Bushy’s. Nicméně zdejší reklamní vozítko je kouzelné. Na posledním obrázku je celodenní "lítačka" na místní autobusy, parní vlaky a tramvaje."BUSportál děkuje Miroslavu Klasovi za opravdu milou a velmi rychlou reportáž. Až na třetí část jsme se snažili uveřejňovat obratem.