Miroslav Klas z ostrova Man potřetí.
Dopravní prostředky jsou poněkud vyšňořeny při příležitosti sobotního dětského dne.

Pozůstatkem původní úzkorozchodné železniční sítě ostrova Man dlouhé téměř 130 km je úsek železnice mezi hlavním městem ostrova Douglasem, Casteltownem a Port Erinem.
Pozůstatkem původní úzkorozchodné železniční sítě ostrova Man dlouhé téměř 130 km je úsek železnice mezi hlavním městem ostrova Douglasem, Casteltownem a Port Erinem.
"Železnice dlouhá 24 km dnes slouží převážně turistickému ruchu, čtyřikrát za den jej projíždějí osobní parní vlaky. Když se poštěstí, vyjede na trať i nejstarší parní lokomotiva Loch z roku 1874. Svezení je překvapivě pohodlné i ve srovnání se službami moderních autobusů linek 1 a 2 , které trasu železnice z větší části kopírují. Na zaslaných obrázcích jsou zdejší dopravní prostředky poněkud vyšňořeny při příležitosti sobotního dětského dne, který místní dopraváci pořádali na nádraží v Douglasu. Špatné počasí v posledních dnech (rozuměj: lilo a fičelo 48 hodin v kuse) oslavy trochu pokazilo. Na druhou stranu přivedlo na koleje koňské tramvaje uzavřené vozy, jenž jsou běžně uzavřené v depozitáři. A komu počasí nevyhovuje zcela, může si zalézt do některého zdejšího pubu. Čeští pivaři by však asi neměli zkoušet místní pivo – Bushy’s. Nicméně zdejší reklamní vozítko je kouzelné. Na posledním obrázku je celodenní "lítačka" na místní autobusy, parní vlaky a tramvaje."
BUSportál děkuje Miroslavu Klasovi za opravdu milou a velmi rychlou reportáž. Až na třetí část jsme se snažili uveřejňovat obratem.
Miroslav Klas z ostrova MAN podruhé.
Miroslav Klas z ostrova MAN poprvé.
Jste někde v cizině a máte možnost zachytit zdejší hromadnou dopravu ? Vaše záběry a případné postřehy rádi uveřejníme.

Miroslav Klas z ostrova Man potřetí.
Miroslav Klas z ostrova Man potřetí.
Miroslav Klas z ostrova Man potřetí.
Miroslav Klas z ostrova Man potřetí.
Miroslav Klas z ostrova Man potřetí.
Miroslav Klas z ostrova Man potřetí.
Miroslav Klas z ostrova Man potřetí.