Mikroelektronika představila nový řídicí systém pro vozy  řady 810.

Na výstavě Czech Raildays v Ostravě představila Mikroelektronika nový řídicí systém pro vozy řady MV810.
Na výstavě Czech Raildays v Ostravě představila Mikroelektronika nový řídicí systém pro vozy řady MV810.
Nový palubní počítač Synergy nahrazuje staré, dnes již nevyráběné řídící jednotky RJ24A. Zařízení je rozděleno na základní jednotkou ZJ01 a terminál řidiče TR01, čímž je umožněna optimální instalace ve vozidle. V současné podobě nahrazuje funkci hlásiče, ovládá odbavovací a informační zařízení ve vozidle, indikaci zastávky na znamení atd. Funkce zařízení lze do budoucna nadále libovolně rozšiřovat. "Při předvádění na speciálním panelu znázorňujícím kompletní vybavení vozu jsme zaznamenali obrovský zájem ze strany těch, kdo budou systém v budoucnu využívat případně udržovat. Strojvůdci, technici v depech i další zaměstnanci ČD kladně hodnotili zjednodušení systému a zvýšení výkonu, vyšší komfort díky velikému, dobře čitelnému grafickému displeji i celkovou odolnost silikonové klávesnice, " informuje Marek Simon ze společnosti Mikroelektronika.

Vedle této novinky byly na stánku k vyzkoušení i ostatní produkty Mikroelektroniky. Jízdenkové označovače, terminály pro odbavení pomocí bezkontaktních čipových karet a multifunkční terminály, z nichž největší pozornost poutal terminál 0T01. Terminál umožňuje vydávání a potisk papírových bezkontaktních karet Mifare Ultralight, v nichž mnozí odborníci spatřují řešení problému s odbavením jednorázových cestujících. Jak již dříve BUSportál informoval, tento terminál letos získal ocenění Dobrý design v rámci soutěže Vynikající výrobek roku 2007 viz Výrobkem roku 2007 se stal i odbavovací terminál Mikroelektroniky.

Mikroelektronika představila nový řídicí systém pro vozy  řady 810.
Sestava znázorňující nový řídící systém pro vozy 810.
Mikroelektronika představila nový řídicí systém pro vozy  řady 810.