Autobus v běžném libereckém provozu.
Tedom s.r.o. obdržel v lednu 2005 od Ministerstva dopravy národní schválení pro provoz nízkopodlažního autobusu Tedom Kronos 123G.
Tedom s.r.o. obdržel v lednu 2005 od Ministerstva dopravy národní schválení pro provoz nízkopodlažního autobusu Tedom Kronos 123G.
Tedom s.r.o. obdržel v lednu 2005 od Ministerstva dopravy národní schválení pro provoz nízkopodlažního autobusu Tedom Kronos 123G v provedení na zemní plyn na pozemních komunikacích. Do zkušebního provozu byl první autobus nasazen v ČSAD v únoru.
O testování dalších vozů je zájem na Slovensku.
V roce 2005 vyrobí Tedom s.r.o. 10 ks vozů na CNG i diesel pro provozní zkoušky, v budoucnu předpokládá výrobu asi 50 kusů za rok.
O autobus v provedení na CNG se zajímají především zahraniční dopravci, v ČR je zájem spíše o dieselové provedení. Vývoj cen paliv a ekologická hlediska v budoucnu jistě určí poměr výroby autobusů s pohonem na CNG a naftu.
Letošní testovací sérii autobusů nabídne Tedom zájemcům z řad provozovatelů městské hromadné dopravy k bezplatným zkouškám s možností následného odprodeje autobusu.
Tisková zpráva Tedom s.r.o., foto BUSportál na AUTOTEC Brno 2004 a TEDOM.
V roce 2005 vyrobí Tedom s.r.o. 10 ks vozů na CNG i diesel pro provozní zkoušky, v budoucnu předpokládá výrobu asi 50 kusů za rok.
O autobus v provedení na CNG se zajímají především zahraniční dopravci, v ČR je zájem spíše o dieselové provedení. Vývoj cen paliv a ekologická hlediska v budoucnu jistě určí poměr výroby autobusů s pohonem na CNG a naftu.
Letošní testovací sérii autobusů nabídne Tedom zájemcům z řad provozovatelů městské hromadné dopravy k bezplatným zkouškám s možností následného odprodeje autobusu.
Tisková zpráva Tedom s.r.o., foto BUSportál na AUTOTEC Brno 2004 a TEDOM.