
EMT a město Malaga představilo nové hybridní autobusy MAN 9. srpna. Foto Město Malaga
Celkem 22 MAN Lion's City s technologií Efficient Hybrid ve flotile EMT doplnilo sólo autobusy od Iveco. Do budoucna budou i 100 % elektrické autobusy na baterie a vodík.
Celkem 22 MAN Lion's City s technologií Efficient Hybrid ve flotile EMT doplnilo sólo autobusy od Iveco. Do budoucna budou i 100 % elektrické autobusy na baterie a vodík.
Empresa Malagueña de Transportes (EMT) začlenila do své flotily 12 nových hybridních kloubových autobusů značky MAN o délce 18,75 metru. Nákup nových autobusů představoval pro městskou radu investici ve výši 5 633 760 eur. Deset vozidel stejného typu pořídila EMT před rokem.
Kombinace naftového motoru a elektromotoru umožňuje snížit spotřebu a emise CO2 přibližně o 19 %, v souladu s novou normou Euro VI, uvedla EMT.
Kromě toho má EMT k dispozici 11 hybridních autobusů Iveco Urbanway hybrid a další 4 (Volvo a Iveco) z předchozích let o délce 12 metrů, s nimiž flotila vozidel s touto technologií dosahuje 37 kusů.
Cílem EMT je mít na elektřinu 100 % vozového parku do roku 2035. Kromě 37 hybridních je objednáno 20 100% elektrických a připravuje se tendr na 2 vodíkové autobusy. EMT plánuje vyrábět vlastní zelený vodík.
Kombinace naftového motoru a elektromotoru umožňuje snížit spotřebu a emise CO2 přibližně o 19 %, v souladu s novou normou Euro VI, uvedla EMT.
Kromě toho má EMT k dispozici 11 hybridních autobusů Iveco Urbanway hybrid a další 4 (Volvo a Iveco) z předchozích let o délce 12 metrů, s nimiž flotila vozidel s touto technologií dosahuje 37 kusů.
Cílem EMT je mít na elektřinu 100 % vozového parku do roku 2035. Kromě 37 hybridních je objednáno 20 100% elektrických a připravuje se tendr na 2 vodíkové autobusy. EMT plánuje vyrábět vlastní zelený vodík.

V červenci 2021 začlenila EMT do své flotily první mild hybridní MAN Lion's City 18,75 m. Foto Město Malaga


Dvanáctimetrová Iveco Urbanway Hybrid v Malaze. Foto Město Malaga

EMT provozuje jedno hybridní Volvo. Foto EMT

Caetano H2 City Gold na testech v Malaze. Vybaven je elektromotorem Siemens s maximálním výkonem 180 kW. Disponuje palivovým článkem od výrobce Toyota o nominálním výkonu 60 kW, který napájí baterii LTO o kapacitě 44 kWh. Jeho vodíkové nádrže pojmou 37,5 kg vodíku při tlaku 350 barů, což spolu s nízkou spotřebou 6 až 9 kg H2 na 100 km zajišťuje dojezd více než 400 km a tankování za méně než 9 minut. Foto EMT