© BUSportál
v Plzni: MHD alias „Máte Hromadu Důvodů“ ... pro používání městské dopravy.
v Plzni: MHD alias „Máte Hromadu Důvodů“ ... pro používání městské dopravy.
Počet přepravených osob v městské veřejné dopravě v posledních letech v České republice klesá přesto, že přepravní výkon roste. Stejný trend, tedy pokles počtu přepravených osob, zaznamenává i Plzeň, a to při rostoucí kvalitě poskytované služby.
„Máme za to, že v posledních letech došlo k výraznému zlepšení námi poskytovaných služeb a v tuto chvíli vidíme jen dvě možnosti, jak zvýšit počet cestujících v městské veřejné dopravě. Jednak marketingové nástroje a pak tu jsou opatření vedoucí k restrikci individuální automobilové dopravy ve městech nebo jejich centrech, “ říká Michal Kraus, předseda představenstva Plzeňských městských dopravních podniků, a.s., (PMDP). Restrikce IAD v kompetencích DP není.
Pravidelná obnova vozového parku, více než 80% podíl nízkopodlažních vozidel, informace v reálném čase nebo snadný nákup jízdného, to jsou hlavní atributy plzeňské městské veřejné dopravy. „„Kampaň odlehčenou formou prezentuje potenciálním zákazníkům vybrané důvody, proč se vyplatí cestovat MHD v Plzni,“ vysvětluje Kateřina Fránová, vedoucí oddělení marketingu PMDP. Inspiraci čerpají v PMDP i od zahraničních kolegů, kteří mají za sebou skvělé výsledky (např. Wiener Linien). Marketink dopravních podniků je svými náklady nepatrným zlomkem toho, co do reklamy vkládají výrobci automobilů.
Zahraniční průzkumy uvádějí, že téměř 80% všech cest je ovlivněno různými faktory, které vedou k jednoznačné volbě dopravního prostředku, ať už se jedná o cestu autem nebo MHD. U více než 20% cest se lidé rozhodují svobodně. Cílem kampaně je přesvědčit právě tuto skupinu, aby se rozhodla pro použití městské veřejné dopravy.
Z TZ PMDP
Videoklipy dopravních podniků: Ostrava a České Budějovice
„Máme za to, že v posledních letech došlo k výraznému zlepšení námi poskytovaných služeb a v tuto chvíli vidíme jen dvě možnosti, jak zvýšit počet cestujících v městské veřejné dopravě. Jednak marketingové nástroje a pak tu jsou opatření vedoucí k restrikci individuální automobilové dopravy ve městech nebo jejich centrech, “ říká Michal Kraus, předseda představenstva Plzeňských městských dopravních podniků, a.s., (PMDP). Restrikce IAD v kompetencích DP není.
Pravidelná obnova vozového parku, více než 80% podíl nízkopodlažních vozidel, informace v reálném čase nebo snadný nákup jízdného, to jsou hlavní atributy plzeňské městské veřejné dopravy. „„Kampaň odlehčenou formou prezentuje potenciálním zákazníkům vybrané důvody, proč se vyplatí cestovat MHD v Plzni,“ vysvětluje Kateřina Fránová, vedoucí oddělení marketingu PMDP. Inspiraci čerpají v PMDP i od zahraničních kolegů, kteří mají za sebou skvělé výsledky (např. Wiener Linien). Marketink dopravních podniků je svými náklady nepatrným zlomkem toho, co do reklamy vkládají výrobci automobilů.
Zahraniční průzkumy uvádějí, že téměř 80% všech cest je ovlivněno různými faktory, které vedou k jednoznačné volbě dopravního prostředku, ať už se jedná o cestu autem nebo MHD. U více než 20% cest se lidé rozhodují svobodně. Cílem kampaně je přesvědčit právě tuto skupinu, aby se rozhodla pro použití městské veřejné dopravy.
Z TZ PMDP
Videoklipy dopravních podniků: Ostrava a České Budějovice
Krátké vtipné animace ke kampani
Zábavné animace - titulní screeny: Zdroj PMDP
Z tiskové konference. Kateřina Fránová a Michal Kraus © BUSportál
Z TK: Oživená kampaň na téma "zácpa" a "pivo kontra řízení automobilu" © BUSportál
Z TK
Z TK © BUSportál
Některé obrázky z kampaně. Zdroj PMDP
Interní kampaň PMDP ve výtahu vyzývá zaměstnance ke komunikaci © BUSportál