nositel mnoha ocenění se sympatickou posádkou. Fotoreportáž. Z 9. ročníku mezinárodního srazu a prezentační jízdy historických autobusů III.
nositel mnoha ocenění se sympatickou posádkou. Fotoreportáž. Z 9. ročníku mezinárodního srazu a prezentační jízdy historických autobusů III.
Pokud jsme dobře pochopili, jedná se o jediný zachovaný vůz tohoto typu. Projekt je z roku 1952, výroba probíhala v letech 1953 - 1974. BUSportál dostal k dispozici i fotobanku nejen tohoto autobusu, takže se maďarským veteránům budeme věnovat i v budoucnu. Že ani tento, ani novější Ikarus 280 z TMB nejsou vozy terénní, se ukázalo na rozmáčeném podloží v Loučeni (viz závěrečné fotografie) a také v Chotouni - na reportáž z Muzea traktorů a stabilních strojů se můžete těšit pravděpodobně o víkendu. Z 9. ročníku Zlatého bažanta to samozřejmě ještě zdaleka není všechno.
Z 9. ročníku mezinárodního srazu a prezentační jízdy historických autobusů II.
Z 9. ročníku mezinárodního srazu a prezentační jízdy historických autobusů I.

© BUSportál

Ráno v OAD Kolín © BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

Bílé stuhy pod stropem jsou z nedávné svatební jízdy © BUSportál

Ikarus a Ikarus © BUSportál

Česko - slovensko - maďarské zátiší. Kolín - nádraží © BUSportál

Kolín - nádraží © BUSportál

Maďarská posádka v Loučeni © BUSportál

Loučeň © BUSportál
Ikarus a Ikarus v koloně v Kolíně © (maa)

© Standa Červený

Pochvala pro Tatru Milana Horky © Standa Červený