
MAN představil sériovou verzi Lion’s City Electric na Busworld v Bruselu v říjnu 2019. Verze pro Voyages Emile Weber.
Jedna z největších dopravních společností v Lucembursku, Voyges Emile Weber, převzala nové autobusy MAN Lion's City Electric. Jiné než bezemisní vozidla pro veřejnou dopravu pořídit nelze.
Jedna z největších dopravních společností v Lucembursku, Voyges Emile Weber, převzala nové autobusy MAN Lion's City Electric. Jiné než bezemisní vozidla pro veřejnou dopravu pořídit nelze.
Voyages Ecker, dceřiná společnost Voyages Emile Weber z Lucemburka, převzala první čtyři autobusy MAN Lion's City Electric. Sólo autobusy jsou předsériové modely, které MAN dodal na základě dohody o partnerství pro vývoj alternativních pohonů uzavřené v roce 2017. Městské e-busy budou primárně v provozu na severu města Lucemburk.
MAN představil sériovou verzi Lion’s City Electric na Busworld v Bruselu v říjnu 2019. Dvanáctimetrový autobus má 35 sedadel a pojme až 88 cestujících. Plně elektrický pohon má výkon od 160 kW do maximálně 270 kW, energii dodávají modulární baterie s kapacitou 480 kW. Lion's City E má dosáhnout dojezdu 200 a zapříznivých podmínek až 270 kilometrů. Nabíjení probíhá prostřednictvím zástrček CCS2 v depu.
S novými MANy se flotila současných elektrických autobusů Irizar (včetně kloubových) a Mercedes-Benz eCitaro společnosti Voyage do konce roku zvýší na 70 vozidel. Dosud ujely jeho elektrický vozidla více než 3 miliony kilometrů. Celý vozový park skládající se z více než 600 vozidel se už dočká jen elektrických přírůstků. Od roku 2020 je v celé zemi zakázán nákup autobusů se spalovacími motory. Lucemburská autobusová síť by pak měla být do roku 2030 zcela bez emisí.
MAN představil sériovou verzi Lion’s City Electric na Busworld v Bruselu v říjnu 2019. Dvanáctimetrový autobus má 35 sedadel a pojme až 88 cestujících. Plně elektrický pohon má výkon od 160 kW do maximálně 270 kW, energii dodávají modulární baterie s kapacitou 480 kW. Lion's City E má dosáhnout dojezdu 200 a zapříznivých podmínek až 270 kilometrů. Nabíjení probíhá prostřednictvím zástrček CCS2 v depu.
S novými MANy se flotila současných elektrických autobusů Irizar (včetně kloubových) a Mercedes-Benz eCitaro společnosti Voyage do konce roku zvýší na 70 vozidel. Dosud ujely jeho elektrický vozidla více než 3 miliony kilometrů. Celý vozový park skládající se z více než 600 vozidel se už dočká jen elektrických přírůstků. Od roku 2020 je v celé zemi zakázán nákup autobusů se spalovacími motory. Lucemburská autobusová síť by pak měla být do roku 2030 zcela bez emisí.

MAN představil sériovou verzi Lion’s City Electric na Busworld v Bruselu v říjnu 2019. V Lucemburku mají čtyři. Foto Voyages Emile Weber

Voyages Emile Weber má ve flotile kloubové a sólo autobusy Irizar. Foto Voyages Emile Weber

Mercedes-Benz eCitaro pro Lucemburk. Foto Voyages Emile Weber