Uvedení prvních vozidel vybavených moduly Toyota Fuel Cell je v plánu v roce 2025. Japonská automobilka má s vodíkovou technologií v dopravě více než 30 let zkušeností. Systémy palivových článků montuje ve svých závodech v Zaventem v Belgii. Využívá nejnovější generaci modulů palivových článků (85 kW). Její vozidla s palivovými články ujela více než 20 milionů kilometrů.
Uvedení prvních vozidel vybavených moduly Toyota Fuel Cell je v plánu v roce 2025. Japonská automobilka má s vodíkovou technologií v dopravě více než 30 let zkušeností. Systémy palivových článků montuje ve svých závodech v Zaventem v Belgii. Využívá nejnovější generaci modulů palivových článků (85 kW). Její vozidla s palivovými články ujela více než 20 milionů kilometrů.
"S e-ATA Hydrogen, který byl uvedena na trh na konci roku 2022, jsme uskutečnili naši vizi špičkových technologií. Díky tomuto novému důležitému partnerství a vynikající japonské technologii posílíme svou pozici a udržíme si krok v oblasti vodíku," uvedl generální ředitel Karsan Okan Baş.
Thiebault Paquet, viceprezident Toyota Hydrogen Factory Europe, uvedl: „Pevně věříme, že vodík bude hrát klíčovou roli v budoucí dekarbonizaci veřejné dopravy. Proto jsme více než rádi, že můžeme rozšířit naši spolupráci a dodat Karsan naše moduly palivových článků, společně pracujeme na vodíkové společnosti.“
Karsan představil svůj vodíkový autobus e-ATA u příležitosti veletrhu IAA TRANSPORTATION v Německu v září 2022.