*NOVÁ CENA* Moderní vůz v plné výbavě: VIDEO, klimatizace, závěsná skříň na lyže, 220 V retardér, 100 km/h., slušný bar, závěs, alarm, tresor na doklady, 1. majitel.
*NOVÁ CENA* Moderní vůz v plné výbavě: VIDEO, klimatizace, závěsná skříň na lyže, 220 V retardér, 100 km/h., slušný bar, závěs, alarm, tresor na doklady, 1. majitel.
*NOVÁ CENA* Moderní vůz v plné výbavě: VIDEO, klimatizace, závěsná skříň na lyže, 220 V retardér, 100 km/h., slušný bar, závěs, alarm, tresor na doklady, 1. majitel. Cena snížena na 2 400 000 kč + DPH Plně funkční a bez závad. S autobusem jezdil 2 roky majitel a poučený řidič. Další informace ZDE Zajímáte se o nabízený autobus - identifikační číslo 571?
Mailujte:braunova@svt.cz
Telefonujte: 603 177 529 (Dagmar Braunová)
INFORMACE OD PRODÁVAJÍCÍHO:
Autobus je čistý.Leasing skončil 11/2002 po STK.
Karosa Renault 936E 1038 rok výroby 1999 poprvé do provozu 16.11.1999(dány značky SPZ).
Motor Renault EURO II,217 kw/2100 ot. Spotřeba 22-24 litrů.(obsah 10 litrů)
Barva bílá bez nápisů.Počet sedadel 47+1+1,2 vstupní dveře otevírací z místa řidiče,plynový pedál na lanko,8 rychlostí(půlky)
Najeto k 8.11.2003 250 000 km, nikdy nebouráno,není koroze.Garážováno po celou dobu života autobusu pod přístřeškem bez uzavřené garáže.Nikdy nebyl na myčce, jen ruční mytí i střecha.Lak moc pěkný.
Výbava:ABS,ASR,retarder TELMA 2000 elektrický,tachograf VEEDER-ROOT,televize na 24 voltů,video LG na 24 voltů málo v provozu v zimě skladováno doma,3 mikrofony,lednice 24 volt 70 litrů,kávovar JEDEMATIC 24 voltů 5 náplní,2 střešní ventilátory,klimatizace Thermoking(pravidelná kontrola v Kolíně,bezpečnostní trezor na zakázku velký u zadních schodů,závěsné zařizení koule iso 50, závěsná bedna bílá zn.Sychra(hliníková 80 kg,zapsaná do TP objem 2,2 m),přídavná dálková světla místo mlhovek zn.ZKV,podlaha třpytivá antracit protisluzová-večer se třpytí,náhradní podhlavníky,bedna na nářadí z vodotěsné překližky 3 šuplíky.Skříňka nad řidičem velká.
Alarm s imobiliserem zn.Laserline hlásící poplach na mobilní telefon(zle nastavit Vaše telefonní číslo nebo mobil řidiče),skříňka pod levý loket - dlouhá.
Teploměr venkovní a vnitřní teploty,spínací hodiny na bufíka originál 24 hodin,teplovodní topení Eberpecher výkon 30 kw,měnič z 24 volt na 12 volt 5 amp),2 střešní vikíře obarveny barvou proti ohřevu od slunce,levé venkovní zpětné zrcadlo na držáku jako je pravé,zvedání výšky vozidla,linoleum v zavazadlových prostorech,přední pneu 70%,zadní pneu 20%,reserva 40%,rádio Blaukpunkt 4 x 40 W dolby B s autoreversem,repro nad řidičem-výkonné maďarské.
technická úprava na vozidle:
Opravy na vozidle:
Mailujte:braunova@svt.cz
Telefonujte: 603 177 529 (Dagmar Braunová)
INFORMACE OD PRODÁVAJÍCÍHO:
Autobus je čistý.Leasing skončil 11/2002 po STK.
Karosa Renault 936E 1038 rok výroby 1999 poprvé do provozu 16.11.1999(dány značky SPZ).
Motor Renault EURO II,217 kw/2100 ot. Spotřeba 22-24 litrů.(obsah 10 litrů)
Barva bílá bez nápisů.Počet sedadel 47+1+1,2 vstupní dveře otevírací z místa řidiče,plynový pedál na lanko,8 rychlostí(půlky)
Najeto k 8.11.2003 250 000 km, nikdy nebouráno,není koroze.Garážováno po celou dobu života autobusu pod přístřeškem bez uzavřené garáže.Nikdy nebyl na myčce, jen ruční mytí i střecha.Lak moc pěkný.
Výbava:ABS,ASR,retarder TELMA 2000 elektrický,tachograf VEEDER-ROOT,televize na 24 voltů,video LG na 24 voltů málo v provozu v zimě skladováno doma,3 mikrofony,lednice 24 volt 70 litrů,kávovar JEDEMATIC 24 voltů 5 náplní,2 střešní ventilátory,klimatizace Thermoking(pravidelná kontrola v Kolíně,bezpečnostní trezor na zakázku velký u zadních schodů,závěsné zařizení koule iso 50, závěsná bedna bílá zn.Sychra(hliníková 80 kg,zapsaná do TP objem 2,2 m),přídavná dálková světla místo mlhovek zn.ZKV,podlaha třpytivá antracit protisluzová-večer se třpytí,náhradní podhlavníky,bedna na nářadí z vodotěsné překližky 3 šuplíky.Skříňka nad řidičem velká.
Alarm s imobiliserem zn.Laserline hlásící poplach na mobilní telefon(zle nastavit Vaše telefonní číslo nebo mobil řidiče),skříňka pod levý loket - dlouhá.
Teploměr venkovní a vnitřní teploty,spínací hodiny na bufíka originál 24 hodin,teplovodní topení Eberpecher výkon 30 kw,měnič z 24 volt na 12 volt 5 amp),2 střešní vikíře obarveny barvou proti ohřevu od slunce,levé venkovní zpětné zrcadlo na držáku jako je pravé,zvedání výšky vozidla,linoleum v zavazadlových prostorech,přední pneu 70%,zadní pneu 20%,reserva 40%,rádio Blaukpunkt 4 x 40 W dolby B s autoreversem,repro nad řidičem-výkonné maďarské.
technická úprava na vozidle:
- chránič odfukovače na vysoušeči vzduchu(aby nestříkal olej na reservní kolo)
- montáž dle technické specifikace Karosy na lepší vodní chlazení vzduchového kompresoru(stálo 6000 kč)
- táhlový vypínač na zapnutí hydroventilátoru na chladiči vody-ruční i automatické ovládání.
- táhlový vypínač na vypnutí hydroventilátoru na chladiči vzduchu
- demontovány přívody vzduchu z uličky do teplovodních radiátorů(nikdy se nezanesou radiátory topení) přívody dodám k autobusu pro případnou montáž,ale takhle je to lepší.
Opravy na vozidle:
- pravidelná údržba podle plánu Karosy
- při 100 000 km výměna spojkového válce(dán nový červený z Karosy 735)
- 2001 výměna tlumiče výfuku
- při 230 000 km preventivní výměna vzduchového kompresou(Pragos GO)
- pravidelná výměna odlučovače oleje a vysoušeče vzduchu(naposledy 3.11.2003 s novou vložkou)
- výměna filtrů(servořízení,hydromotor) na motoru používám polosyntetický olej M7ADS V 10W40 TOP TIR FE pravidelná výměna (23-26 000 km)
- 200 000 km seřízení ventilů a vstřikovacích trysek
- 250 000 km výměna pletené panceřové hadice od nerezové trubky od kompresoru
- pravidelné mazání celého podvozku 10 000 km lithiovou vazelínou.
- pravidelné výměny olejů v rozvodovce-80 000 km,převodovce 80 000 km,nábojích kol 50 000 km (shell)
- pravidelné prohlídky klimatizace jezdím do Kolína
- výměna mřížky sání motoru
- nové gumičky na stěračích
- brzdy jako nové cca 15 mm-původní
- 2x nové aku zn.VARTA 180 ah 7/2003
- chladící kapalina Maxigel.