1. 66 autobusů Irisbus + Iveco
2. 54 autobusů SOR
3. 29 autobusů EvoBus (Mercedes-Benz a Setra)
2. 54 autobusů SOR
3. 29 autobusů EvoBus (Mercedes-Benz a Setra)
1. 66 autobusů Irisbus + Iveco
2. 54 autobusů SOR
3. 29 autobusů EvoBus (Mercedes-Benz a Setra)
2. 54 autobusů SOR
3. 29 autobusů EvoBus (Mercedes-Benz a Setra)
První trojice se stabilizovala z tradičních značek, 7 závěrečných TEDOMů bude v tabulce už patrně jen klesat. Mrzí nás i vzhledem k průběhu loňského roku absence prodejů značky Scania v přehledu, vypadá to, že je tu opravdu souvislost s utlumením spolupráce s nástavbářem Irizar ze strany švédské společnosti . Pořád je to ovšem jen první čtvrtletí roku a mnoho se může změnit. Odhad BUSportálu je, že pro obnovu vozidel veřejné dopravy letošní rok dobrý nebude, ale rádi bychom se mýlili.
- 66 Irisbus + Iveco (62 Irisbus, z toho 2 kloub. + 4 Iveco)
- 54 SOR (z toho 3 kloub.)
- 29 EvoBus (19 Mercedes Benz + 10 Setra)
- 7 TEDOM
- 5 MAN (z toho 1 kloub.) + 1 Neoplan
- 3 Solaris (z toho 1 kloub.)
- 3 Volvo
- 2 VDL
- 1 Isuzu
Dagmar Braunová
Zdroj www.autosap.czAutosap rozlišuje i statistiku dle provedení: Šasi- Městský - Linkový - Dálkový - Ostatní - Nezařazený. To si můžete podobně jako statistiku podle krajů najít na
www.autosap.cz
Držíme se původní metodiky sledování M3 + nezařazené.Vše sečteno bez záruky.