1. 66 autobusů Irisbus + Iveco
2. 54 autobusů SOR
3. 29 autobusů EvoBus (Mercedes-Benz a Setra)
1. 66 autobusů Irisbus + Iveco
2. 54 autobusů SOR
3. 29 autobusů EvoBus (Mercedes-Benz a Setra)
První trojice se stabilizovala z tradičních značek, 7 závěrečných TEDOMů bude v tabulce už patrně jen klesat. Mrzí nás i vzhledem k průběhu loňského roku absence prodejů značky Scania v přehledu, vypadá to, že je tu opravdu souvislost s utlumením spolupráce s nástavbářem Irizar ze strany švédské společnosti . Pořád je to ovšem jen první čtvrtletí roku a mnoho se může změnit. Odhad BUSportálu je, že pro obnovu vozidel veřejné dopravy letošní rok dobrý nebude, ale rádi bychom se mýlili.
  • 66 Irisbus + Iveco (62 Irisbus, z toho 2 kloub. + 4 Iveco)
  • 54 SOR (z toho 3 kloub.)
  • 29 EvoBus (19 Mercedes Benz + 10 Setra)
  • 7 TEDOM
  • 5 MAN (z toho 1 kloub.) + 1 Neoplan
  • 3 Solaris (z toho 1 kloub.)
  • 3 Volvo
  • 2 VDL
  • 1 Isuzu
Dagmar Braunová

Zdroj www.autosap.cz
Autosap rozlišuje i statistiku dle provedení: Šasi- Městský - Linkový - Dálkový - Ostatní - Nezařazený. To si můžete podobně jako statistiku podle krajů najít na
www.autosap.cz
Držíme se původní metodiky sledování M3 + nezařazené.

Vše sečteno bez záruky.
K prvním registracím nových autobusů v ČR v 1-2 2012

K prvním registracím nových autobusů v ČR v roce 2011. Porovnání s 2010.
První registrace nových autobusů v ČR 2010
První registrace nových autobusů v ČR 2009