K obnově vozového parku v Dopravním podniku Ostrava:
© DPO

Začátkem letošního roku započala finální fáze plnění tříletého kontraktu na dodávku nových městských autobusů a nedávno ukončen projekt Renovace vozového parku drážních vozidel.
Reklama
Začátkem letošního roku započala finální fáze plnění tříletého kontraktu na dodávku nových městských autobusů a nedávno ukončen projekt Renovace vozového parku drážních vozidel.
V průběhu měsíce ledna byly od dodavatele převzaty tři autobusy Solaris Urbino 10 a dva Solaris Urbino 12. Do konce měsíce února byly ve dvou výrobních dávkách dodány ještě další dva Solaris Urbino 10 a osm Solaris Urbino 12. Tímto byl ukončen projekt spolufinancovaný z fondů EU na dodávku celkem patnácti desetimetrových a čtyřiceti dvanáctimetrových nízkopodlažních městských autobusů. Na snímku je zachyceno prvních pět dodaných vozidel, která jsou využívána na linkách MHD v Ostravě.

Rovněž byl ke dni 29. 3. 2013 ukončen projekt Renovace vozového parku drážních vozidel, také spolufinancovaný ze strukturálních fondů EU. V rámci tohoto projektu byla v lednu tohoto roku dodána poslední rekonstruovaná tramvaj z celkového počtu dvaceti tří, poslední trolejbus z nasmlouvaných deseti byl dodán ještě v roce 2012.

Informace BUSportálu poskytl DPO. Dopňujeme tím materiál
Solarisu se v ČR nadále daří. Letošní výsledky řadí výrobce mezi první čtyřku
Dagmar Braunová

K obnově vozového parku v Dopravním podniku Ostrava:
© DPO
K obnově vozového parku v Dopravním podniku Ostrava:
© DPO
K obnově vozového parku v Dopravním podniku Ostrava:
Z dodávky trolejbusů © Československý Dopravák