Na linku do Ostravy nasazuje Capital Express 2 patrové autobusy Setra a 2 patrové Neoplany.
Budete tuto linku provozovat i po nástupu Student Agency ? Chystáte novou linku na Slovensko ?
Považujete chystaný jízdní řád Student Agency na trase Praha-Ostrava za reálný ?
Považujete chystaný jízdní řád Student Agency na trase Praha-Ostrava za reálný ?
Budete tuto linku provozovat i po nástupu Student Agency ? Chystáte novou linku na Slovensko ?
Považujete chystaný jízdní řád Student Agency na trase Praha-Ostrava za reálný ?
Považujete chystaný jízdní řád Student Agency na trase Praha-Ostrava za reálný ?
Na otázky BUSportálu inspirované čtenáři BUSportálu z řad cestujících i dopravců odpovídá
Jiří Basl, jednatel společnosti Capital Express Praha.
Budete linku Praha-Ostrava provozovat i po nástupu Student Agency ? Chystáte novou linku na Slovensko ?
Budete linku Praha-Ostrava provozovat i po nástupu Student Agency ? Chystáte novou linku na Slovensko ?
Naše linka Praha - Ostrava je i nadále v provozu, o možnosti ukončení po nástupu Student Agency jsem před časem hovořil pouze s redaktorem Hospodářských novin. Jízdní řády jsou jak na IDOSu, tak i na webu Capital Express . Zda linku budeme provozovat i nadále ve stávajícím rozsahu nebo budeme nuceni provoz omezit či zcela zrušit, ukáže čas. Naše ceny jsou na hranici rentability díky vysoké obsaditelnosti busu. Nižší ceny - v tomto případě o desítky procent - zamenají pro komerční firmu ekonomickou sebevraždu. Kdo momentálně vydělá, bude pouze cestující. Otázka je , jak dlouho. 6x denně Pendolino, 8x denně žluté autobusy a my 4x denně - kolik mají tyto regiony obyvatel a kolik z nich cestuje hromadnou dopravou? Linku Praha- Snina připravujeme, jizdní řád uveřejníme po udělení licence.Považujete 4 hodiny 30 minut až 4 hodiny 50 minut na trase Praha-Ostrava se zastávkami podle jízdního řádu linky 191110 za reálný ? (V době našeho dotazu byla cesta zastávkových spojů o 5 minut kratší.)
Tento čas je zcela nereálný. Naše linka jede dle jizdního řádu 5 hod. 40 min - zastávka navíc je v Jihlavě , 20 min. - a má často zpoždění i v létě - je to fakt oveřený praxí. Posádku každého našeho autobusu tvoří dva řidiči, odbavení cestujicich - nakládání a vykládání zavazadel - je rychlejší. Pokud jede jeden řidič, maximální doba řízení nesmí překročit 4.5 hodiny a pak musí následovat bezpečnostní přestávka.