Jak vyplývá z mezivládní dohody, musí být dopravce schopen předložit kontrolním orgánům, a to jak na hraničních přechodech, tak ve vnitrozemí, následující doklady:
Jak vyplývá z mezivládní dohody, musí být dopravce schopen předložit kontrolním orgánům, a to jak na hraničních přechodech, tak ve vnitrozemí, následující doklady:
Jak vyplývá z mezivládní dohody, musí být dopravce schopen předložit kontrolním orgánům, a to jak na hraničních přechodech, tak ve vnitrozemí, následující doklady:
  • cestovní pasy všech cestujících přepravovaných ve vozidle
  • doklady vozidla
  • v případě plnění technických standardů - od 1.1.2001 standardů EURO I, osvědčení o technickém průkazu, které je dostačující v případě, že v kolonce rok výroby je uveden rok 1994 a vyšší; v případě, že tomu tak není a vozidlo přesto splňuje technické standardy EURO I je nutné předložit ke kontrole Technickou zprávu pro autobusy (k dispozici na regionálních pracovištích ČESMADu BOHEMIA) potvrzenou výrobcem nebo akreditovaným zástupcem výrobce
  • v případě, že vozidlo nesplňuje předepsané technické standardy, musí být předloženo pro veškeré jízdy do nebo v tranzitu přes Rakousko povolení - 1.strana, 2.strana
  • jízdní listy, a to odpovídající dle vykonávané přepravy - buď jízdní list pro kyvadlovou dopravu, v případě provádění kyvadlové dopravy, nebo jízdní list pro příležitostnou dopravu pro ostatní přepravy (není možné použít pro kyvadlovou dopravu jízdní list pro příležitostnou dopravu a naopak, protože v případě potřeby povolení dochází k rozporu mezi povolením a kontrolním dokladem).