Na stánku IVECO BUS v hale 4 budou k vidění: CROSSWAY LE ELEC 12 m: elektrický meziměstský autobus s nízkým nástupem, EVADYS: autokar kompatibilní s obnovitelnými palivy určený pro regionální a vnitrostátní linkové služby, letištní transfery a zájezdy, a eDaily: elektrický minibus se speciální edicí Metallica. Už před výstavní halou na venkovním prostoru si můžete prohlédnout elektrický městský midibus E-WAY 10,7m a CROSSWAY LINE, meziměstský model kompatibilní s obnovitelnými palivy XTL (X-To-Liquid).
Na stánku IVECO BUS v hale 4 budou k vidění: CROSSWAY LE ELEC 12 m: elektrický meziměstský autobus s nízkým nástupem, EVADYS: autokar kompatibilní s obnovitelnými palivy určený pro regionální a vnitrostátní linkové služby, letištní transfery a zájezdy, a eDaily: elektrický minibus se speciální edicí Metallica. Už před výstavní halou na venkovním prostoru si můžete prohlédnout elektrický městský midibus E-WAY 10,7m a CROSSWAY LINE, meziměstský model kompatibilní s obnovitelnými palivy XTL (X-To-Liquid).
Kromě vozidel je na stánku IVECO BUS k dispozici také koutek věnovaný digitálním a propojeným službám IVECO ON, které jsou určeny pro podporu správy vozového parku.
CROSSWAY Low Entry Elec nabízí optimální racionalizaci dojezdu, nákladů a přepravní kapacity. Je dostupný ve třídě I pro městské použití a ve třídě II pro příměstské mise v délkách 12 a 13m se 44, resp. 48 sedadly. Pohon zajišťuje centrální elektromotor (výkon 310 kW pro maximální točivý moment 3 000 Nm), který je napájen lithiovou baterií NMC sestavenou společností FPT Industrial. Sady s 5, 6 nebo 7 bateriemi rozmístěné mezi střechou a zadní částí poskytují 346 kWh, 416 kWh a 485 kWh u verze třídy I a 416 kWh a 485 kWh u verze třídy II. CROSSWAY LE ELEC lze dobít během několika hodin v depu pomocí samostatné zásuvky COMBO CCS2 a je k dispozici také s volitelným nabíjením pomocí pantografu směrem nahoru nebo dolů. Výkon s dojezdem přibližně 400 km je dostatečný pro plné zajištění misí za hranicemi města bez místního rušení, je vybaven centrálním elektromotorem (výkon 310 kW pro maximální točivý moment 3 000 Nm) a napájen lithiovou baterií NMC sestavenou společností FPT Industrial. Sady s 5, 6 nebo 7 bateriemi rozmístěné mezi střechou a zadní částí poskytují 346 kWh, 416 kWh a 485 kWh u verze třídy I a 416 kWh a 485 kWh u verze třídy II. CROSSWAY LE ELEC lze dobít během několika hodin v depu pomocí samostatné zásuvky COMBO CCS2 a je k dispozici také s volitelným nabíjením pomocí pantografu směrem nahoru nebo dolů. Poskytuje vysoký výkon s dojezdem přibližně 400 km.
Elektrické Crosswaye, které vyrábí v závodě IVECO BUS ve Vysokém Mýtě, už odjely do Litvy. Velkou zakázku získalo IVECO BUS v Nizozemsku. Pro QBUZZ vyrábí 102 vozidel, která mají být v provozu od prosince 2024 (doplňuje je 38 E-WAY ve variantách 10,7 a 12 metrů). V prosinci by měly poprvé vyjet také u nás. COMETT PLUS objednal sedm autobusů pro mezikrajské linky 453 a 455 mezi Jihočeským a Středočeským krajem.
Letos se IVECO BUS na domácí půdě úzce zaměří na zákazníky. Věříme, že se můžeme kromě avizovaných exponátů těšit i na jiné překvapení.