Majitel ČSAD Polkost Milan Poledný přebírá od Viktora Wiesnera z TURANCAR CZ autobus NovoCiti Life. Foto TURANCAR CZ
Autobus vyrobený na začátku letošního roku v Anadolu ISUZU v Turecku vyzkoušelo během léta několik dopravců v Pražské integrované dopravě, v pravidelném provozu bude na linkách 659 a 660.
Autobus vyrobený na začátku letošního roku v Anadolu ISUZU v Turecku vyzkoušelo během léta několik dopravců v Pražské integrované dopravě, v pravidelném provozu bude na linkách 659 a 660.
ISUZU NovoCity Life Class II, který přivezl TURANCAR CZ z výrobního závodu Anadolu ISUZU z Turecka na začátku února 2021 a nechal vybavit podle standardů PID, jezdil jako předváděcí vůz u několika dopravců. Jako první ho vyzkoušel v červnu Lutan na lince 431, následovali Kokořínský SOK, Autodoprava Lamer, Martin Uher, Transdev Střední Čechy, ABOUT ME, mimo PID odjel na týden do Žďáru nad Sázavou do ZDARu a 13. října ho do své flotily natrvalo zařadila společnost ČSAD POLKOST.
Cestující novým minibusem budou jezdit na linkách 659 a 660, které zajišťují dopravu z Kostelce nad Černými lesy a okolních obcí na vlakové nádraží do Českého Brodu na spěšné vlaky z/do Prahy.
Malý linkový autobus NovoCiti Life se poprvé objevil v roce 2017 a získal si dobrou pověst a dobré reference evropských dopravců. Je držitelem prestižního ocenění italské poroty Golden Design Award 2017 za design a využitelnost.
Autobus v provedení Low Entry je dlouhý necelých 8 metrů a pojme až 60 cestujících, jeho vnitřní plocha je z více jak ¾ nízkopodlažní. Má prostorný a vzdušný interiér, s širokou uličkou a plošinou pro kočárky a invalidní vozíky u zadních dveří. Disponuje komfortním pneumatickým pérováním se třemi polohami výšky a funkcí kneeling. Ke standardnímu vybavení patří výkonná klimatizace.
Jedná se o stoprocentní autobusovou koncepci se samonosnou karoserii a uložením motoru v zadní části. Vůz je vybaven novým typem zadní nápravy od italské značky Brist (tzv. Z převod) speciálně navržené pro NovoCiti Life. Při výrobě jsou použity další osvědčené a odzkoušené komponenty a agregáty. Motor FPT (Fiat Powertrain Technologies ) o obsahu 4,5 litru je zkombinován s plně automatickou šestistupňovou převodovkou a integrovaným intarderem amerického výrobce Allison.
Cestující novým minibusem budou jezdit na linkách 659 a 660, které zajišťují dopravu z Kostelce nad Černými lesy a okolních obcí na vlakové nádraží do Českého Brodu na spěšné vlaky z/do Prahy.
Malý linkový autobus NovoCiti Life se poprvé objevil v roce 2017 a získal si dobrou pověst a dobré reference evropských dopravců. Je držitelem prestižního ocenění italské poroty Golden Design Award 2017 za design a využitelnost.
Autobus v provedení Low Entry je dlouhý necelých 8 metrů a pojme až 60 cestujících, jeho vnitřní plocha je z více jak ¾ nízkopodlažní. Má prostorný a vzdušný interiér, s širokou uličkou a plošinou pro kočárky a invalidní vozíky u zadních dveří. Disponuje komfortním pneumatickým pérováním se třemi polohami výšky a funkcí kneeling. Ke standardnímu vybavení patří výkonná klimatizace.
Jedná se o stoprocentní autobusovou koncepci se samonosnou karoserii a uložením motoru v zadní části. Vůz je vybaven novým typem zadní nápravy od italské značky Brist (tzv. Z převod) speciálně navržené pro NovoCiti Life. Při výrobě jsou použity další osvědčené a odzkoušené komponenty a agregáty. Motor FPT (Fiat Powertrain Technologies ) o obsahu 4,5 litru je zkombinován s plně automatickou šestistupňovou převodovkou a integrovaným intarderem amerického výrobce Allison.