Irizar získal dvě důležité zakázky na elektrické autobusy ve Španělsku

Irizar Group po velkém projektu ve francouzském Amiens a podpisu smluv v Düsseldorfu v Německu a Schaffhausenu ve Švýcarsku získal další zakázky v Madridu a Vitoria-Gasteiz.
Irizar Group po velkém projektu ve francouzském Amiens a podpisu smluv v Düsseldorfu v Německu a Schaffhausenu ve Švýcarsku získal další zakázky v Madridu a Vitoria-Gasteiz.
Madridský EMT po přidání 15 autobusů Irizar do své flotily v loňském roce podepsal dohodu na dalších 20 dvanáctimetrových elektrických autobusů druhé generace Irizar. Tento model je vybaven nejnovějšími technologickými a konstrukčními inovacemi: snížení hmotnosti o 10%, zvýšení kapacity cestujících a novou generací efektivnějších baterií s rychlejším nabíjením, které Irizar vyvinul a vyrobil. Vozidla budou dodána v tomto roce.

Projekt ve městě Vitoria-Gasteiz, ležícím 400 km severně od Madridu, zahrnuje realizaci první 100% elektrické linky s nulovými emisemi. Irizar  spolupracuje se stavebními firmami Yarritu a LKS, které budou provádět inženýrské a stavební práce, úpravu komunikací atd. Irizar dodá 13 elektrických autobusů, nabíjecí systémy a servis. Sedm autobusů bude 18 metrových kloubových a šest 12 metrových, oba typy Irizar ie tram. Dobíjecí stanice s příležitostným rychlým dobíjením pantografem budou instalovány ve dvou zastávkách na trase a inteligentní dobíjecí stanice v depu. První vozidla přijedou do poloviny roku 2020. Realizace proběhne v rámci projektu Smart Electric Bus (BEI).

Jedná se o v současné době největší projekty na dodání elektricých autobusů s nulovými emisemi ve Španělsku.

Největší evropská elektrická BRT flotila s rychlým dobíjením v provozu (43 autobusů s nulovými emisemi) ve Francii


Ambiciózní projekt nových Ametis BRT linek probíhá ve městě Amiens se 43 elektrickými autobusy Irizar ie tram a nabíjecí infrastrukturou od Irizar Group. Vozidla jezdí na třech ze čtyř nových linek Nemo. Tyto linky BRT (Bus Rapid Transit) zajišťují provoz od čtvrté hodiny ráno do  půlnoci s frekvencí 8-10 minut a jsou dobíjeny po dobu 4 minut prostřednictvím šesti rychlých nabíjecích stanic s pantografy instalovanými na různých místech města. Pro nabíjení přes noc bylo v nových depech Rivery instalováno dalších 43 inteligentních nabíječek.

Pro Irizar Group jde o klíčový projekt. Řešení na míru pro Amiens bude podle Irizar nepochybně sloužit jako vzor pro budoucí projekty.

Irizar Group dodá také 16 dvanáctimetrových Irizar ie tram do města Aix en Provence a 10 osmnáctimetrových Irizar ie pro Bayonne.

Irizar


Irizar získal dvě důležité zakázky na elektrické autobusy ve Španělsku
Irizar získal dvě důležité zakázky na elektrické autobusy ve Španělsku