
Irisbus s karosérií Irizar New Century.
"Autobus roku 2005 ve Španělsku“ a
„Autokar roku 2005 ve Španělsku“ v karosériích Castrosua a Irizar.
"Autobus roku 2005 ve Španělsku“ a
„Autokar roku 2005 ve Španělsku“ v karosériích Castrosua a Irizar.
Ke španělským karosářům můžete číst na BUSportálu v jednom z nejčtenějších článků z rubriky Autobusy:
Ocenění „Autobus roku 2005 ve Španělsku“ získal kloubový CityClass CNG s karosérií City.Versus, vyvinutou španělskou firmou Castrosua; ocenění „Autokar roku 2005 ve Španělsku“ pak autokar EuroRider C 43 SRI s karosérií z Irizaru (model New Century), využívající motor Iveco Cursor 10.
Trofeje byly uděleny porotou sestavenou nejen z profesionálních novinářů, ale také ze zástupců největších městských dopravních sítí a provozovatelů autokarů v zemi.
Obě ceny navazují na rekordní obchodní úspěchy společnosti Irisbus Iberica v loňském roce - 1033 zaregistrovaných vozidel (z toho 233 minibusů, 151 midibusů, 433 autokarů a 216 autobusů). Irisbus je v současnosti největším dodavatelem pro všechny segmenty španělského trhu autobusů – v kategorii vozů nad 3,5 tuny získal 29 %, druhý v pořadí EvoBus 21,3 %.
Zdroj: Tisková zpráva Karosa Vysoké Mýto, úprava BUSportál
Španělský autobus? Ayats, Beulas, Castrosua, Indcar, Noge, Unvi, Sunsundegui ...
Vysoké Mýto, červenec 2005 - Poprvé v historii si ve Španělsku v jednom roce odváží oba tituly jeden výrobce - Irisbus.Ocenění „Autobus roku 2005 ve Španělsku“ získal kloubový CityClass CNG s karosérií City.Versus, vyvinutou španělskou firmou Castrosua; ocenění „Autokar roku 2005 ve Španělsku“ pak autokar EuroRider C 43 SRI s karosérií z Irizaru (model New Century), využívající motor Iveco Cursor 10.
Trofeje byly uděleny porotou sestavenou nejen z profesionálních novinářů, ale také ze zástupců největších městských dopravních sítí a provozovatelů autokarů v zemi.
Obě ceny navazují na rekordní obchodní úspěchy společnosti Irisbus Iberica v loňském roce - 1033 zaregistrovaných vozidel (z toho 233 minibusů, 151 midibusů, 433 autokarů a 216 autobusů). Irisbus je v současnosti největším dodavatelem pro všechny segmenty španělského trhu autobusů – v kategorii vozů nad 3,5 tuny získal 29 %, druhý v pořadí EvoBus 21,3 %.
Irisbus je v rámci společnosti Iveco zodpovědný za veškeré aktivity v oblasti vývoje a výroby autobusů a autokarů. V Evropě má Irisbus výrobní a vývojové základny ve Francii, Itálii, Španělsku, České republice a Maďarsku; závod CBC-Iveco v je čínském Changzhou. V roce 2004 bylo ve světě prodáno 11 000 vozidel se znakem Irisbusu - delfínem na masce. Irisbus je jedním z výrobců autobusů a zájezdových autokarů s protikorozní ochranou formou kataforézy s linkou pro autobusy až do délky 15 metrů. Irisbus nabízí v oblasti ekologických pohonů široký výběr řešení – dieselové motory s CRT filtry, motory na zemní plyn, elektrické a hybridní pohony včetně nových generací trolejbusů a tramvají s pneumatikami. Ve fázi prototypů a zkoušek jsou i autobusy na palivové články.
Zdroj: Tisková zpráva Karosa Vysoké Mýto, úprava BUSportál

CityClass CNG s karosérií City.Versus - Castrosua.