
Radislav Rožánek (TEZAS) František Neterda (PROBO TRANS, ADSSS) a Tomáš Roubiček (ČSAD Semily) u Evadys H, nástupce autokaru řady 9.
První prezentace proběhla v TEZASu v Praze - Satalicích 27.11.2006. Česká premiéra Evadys H. Fotoreportáž. Poslední v pátek v Telnici a Havířově.
První prezentace proběhla v TEZASu v Praze - Satalicích 27.11.2006. Česká premiéra Evadys H. Fotoreportáž. Poslední v pátek v Telnici a Havířově.
Následuje
ve středu KAR Group, a.s. Olomouc,
ve čtvrtek ZLINER s.r.o. Zlín
a v pátek zároveň TBS – Truck Bus Servis, a.s. Telnice a ČSAD Havířov. V pátek v Havířově budou Arway, Evadys HD a Domino HDH, v Telnici pak v Arway, Evadys H a Evadys HD.
Kromě již známého víceúčelového autobusu Arway v předváděcím boxu zaujal dopravce zejména premiérový Evadys H a jeho vyšší bratr Evadys HD, se kterým se měli možnost i projet. Oba autokary byly vystaveny v servisu společnosti TEZAS. Minibus Daily a autokar Domino byly k nahlédnutí ve venkovním areálu. Evadys H, nástupce modelu LC 956E řady 900, se v České republice představil vůbec poprvé.
Ve společnosti Irisbus Iveco nadále postupuje specializace a unifikace. Přestože Evadys H je výsledkem práce konstruktérů ve Vysokém Mýtě, vyrábět se zde zatím nebude - český závod převzal segment linkových autobusů a v podstatě nemá momentálně na eventuální výrobu autokaru ani kapacitu. I přes tématiku turisticých autokarů se otázky dopravců stočily i k dalším vozidlům. Očekávat lze třínápravový Arway v roce 2007, nízkopodlažní Citelis třetí nápravu a 15 metrové vozidlo neplánuje, před představením je "nové vozidlo", o kterém s lítostí nebudeme zatím informovat - respektujeme přání Karosy.
Kromě již známého víceúčelového autobusu Arway v předváděcím boxu zaujal dopravce zejména premiérový Evadys H a jeho vyšší bratr Evadys HD, se kterým se měli možnost i projet. Oba autokary byly vystaveny v servisu společnosti TEZAS. Minibus Daily a autokar Domino byly k nahlédnutí ve venkovním areálu. Evadys H, nástupce modelu LC 956E řady 900, se v České republice představil vůbec poprvé.
Ve společnosti Irisbus Iveco nadále postupuje specializace a unifikace. Přestože Evadys H je výsledkem práce konstruktérů ve Vysokém Mýtě, vyrábět se zde zatím nebude - český závod převzal segment linkových autobusů a v podstatě nemá momentálně na eventuální výrobu autokaru ani kapacitu. I přes tématiku turisticých autokarů se otázky dopravců stočily i k dalším vozidlům. Očekávat lze třínápravový Arway v roce 2007, nízkopodlažní Citelis třetí nápravu a 15 metrové vozidlo neplánuje, před představením je "nové vozidlo", o kterém s lítostí nebudeme zatím informovat - respektujeme přání Karosy.
(Protože byl tento zatím příměstský autobus již v úzkém kruhu představen na veletrhu AUTOTEC a už několikrát se BUSportálu dostalo možnosti o něm slyšet, apelujeme na odtajnění. BUSportál pochopitelně mrzí, když vyhoví informačnímu embargu a pak tímto přístupem ztrácí prioritu.)Změn, novinek a překvapení se v Karose dočkáme více. Slibujeme čtenářům, že informace ihned po uvolnění pro veřejnost prozradíme.
Více informací o Evadys H a Recréo

Z prezentace vysokomýtské Karosy.

Z prezentace vysokomýtské Karosy.

S autokarem Evadys HD před projížďkou.

Z projížďky.

Evadys H a Evadys HD

Evadys H

Evadys H.

Evadys H.

Evadys H.

Evadys H - 23 " LCD monitor.

Evadys H.

Evadys HD.

Evadys HD.

Evadys HD.

Evadys HD.

Daily a Domino.


Děkuji za možost svezení v Evadys HD.

BUSportál byl při tom.