Kampaň Red BULL Art of Can
Společnost MOBILBOARD v letošním roce spustila novinku – reklamní Wi-fi ve vozech MHD
Společnost MOBILBOARD v letošním roce spustila novinku – reklamní Wi-fi ve vozech MHD
Mobilní marketing tedy již nejsou jen reklamní SMS, ale lze reklamní sdělení realizovat v podobě webového odkazu, microsite apod. je možné doručit lidem do jejich telefonů i prostřednictvím Wi-fi.
Na rozdíl od jiných forem reklamy do mobilů tuto formu zatím cestující sami žádají a rádi ji využívají. Je to proto, že se připojují zcela zdarma a v místech, kde mají čas, tedy při cestování hromadnou dopravou. Připojení zcela hradí sponzor reklamní kampaně, tedy zadavatel.
O žádanosti této služby svědčí i příspěvky na funsite „Máme wifi v MHD“, kterou založil MOBILBOARD pro informování cestujících, kde mohou aktuálně zadarmo přes Wi-fi surfovat.
Na rozdíl od jiných forem reklamy do mobilů tuto formu zatím cestující sami žádají a rádi ji využívají. Je to proto, že se připojují zcela zdarma a v místech, kde mají čas, tedy při cestování hromadnou dopravou. Připojení zcela hradí sponzor reklamní kampaně, tedy zadavatel.
O žádanosti této služby svědčí i příspěvky na funsite „Máme wifi v MHD“, kterou založil MOBILBOARD pro informování cestujících, kde mohou aktuálně zadarmo přes Wi-fi surfovat.
Úspěšné a efektivní první kampaně s Wi-fi v MHD
Kampaň Red BULL Art of Can v červenci 2011 měla za cíl informovat o soutěži Art of Can a přivést zájemce na web stránku s informacemi a přihláškovým formulářem. Kampaň probíhala po dobu 1 měsíce v 6 vozech MHD v Brně. Připojilo se 26 132 osob, z toho 42% unikátních, průměrně 140 osob denně v 1 voze (denní maximum 467). Doprovodnými efekty zdarma byl kladný ohlas na Facebooku, přes 400 stažení aplikace Wifitram pro Android znázorňující pohyb vozů v mapovém podkladu.
Kampaň Pilsner Urquell aktuálně probíhá. Jejím cílem je poskytnout cestujícím internet k vnějšímu brandingu tramvaje - „být stále online díky Pilsner Urquell“ , možnost stažení aplikace Pilsner Urquell navigátor z Android marketu, iTunes, nebo prostřednictvím QR kodu. Jedná se o celopolep tramvaje včetně okenních ploch v Brně. Průměrně se připojuje za první měsíc provozu 200 až 466 lidí denně v tomto jednom voze.TI MOBILBOARD
kampaň Pilsner Urquell