
Nejdůležitějní nákup nových autobusů za posledních několik desítek let. Ve městě Taranto ležícím v Apulii "na podpatku" Apeninského polostrova obnovují flotilu 56 hybridními autobusy Mercedes-Benz Citaro a pěti plně elektrickými minibusy Rampini E60.
Nejdůležitějní nákup nových autobusů za posledních několik desítek let. Ve městě Taranto ležícím v Apulii "na podpatku" Apeninského polostrova obnovují flotilu 56 hybridními autobusy Mercedes-Benz Citaro a pěti plně elektrickými minibusy Rampini E60.
Hybridní autobusy se připojily k 24 Lion's City, které jsou v provozu od ledna 2021. Na nová vozidla získal provozovatel Kyma Mobilità dotaci 20 milionů eur. Hybridní MANy pořídil díky půjčce „Smart Go City“ ve výši 8 milionů eur.
Pět minibusů Rampini s plně elektrickými motory bude sloužit v historickém centru na nové lince 10, na které je přeprava zdarma.
Kyma Mobilità obnovil v posledních třech letech více než polovinu svého vozového parku. Flotila bude podstatně méně zatěžovat životní prostředí a jejich vybavení výrazně zvýší bezpečnost a komfort cestujících. Flotila se průměrným věkem méně než 5 let stává jednou z nejmladších v Itálii.
Hybridní Mercedes-Benz Citaro slibuje snížení spotřeby nafty o 8,5 procenta díky použití elektromotoru pro podporu trakce. Lehký hybridní modul se skládá z malého elektromotoru, který při brzdění a zpomalování funguje jako alternátor a přeměňuje kinetickou energii na elektřinu. Ta je uložena ve dvouvrstvých superkondenzátorech umístěných v zadní části střechy. 14 kW elektromotor nepřispívá ke zvýšení výkonu vozidla, ale pomáhá spalovacímu vznětovém šestiválcovému motoru o maximálním výkonu 220 kW při rozjezdu.




