Cestující ve vozidlech městské dopravy v Ostravě mohou ohodnotit spokojenost s jízdou až pěti hvězdičkami, podobně jako u řady jiných služeb.
Cestující ve vozidlech městské dopravy v Ostravě mohou ohodnotit spokojenost s jízdou až pěti hvězdičkami, podobně jako u řady jiných služeb.
„Hvězdičkuj, pomůžeš!“. Pod tímto heslem spustil 1. ledna Dopravní podnik Ostrava (DPO) novou kampaň pro cestující. Ti mohou přímo ve vozech dát svou zpětnou vazbu řidičům DPO v online aplikaci Hvězdičkuj.
Po osmi letech fungování končí známkování řidičů MHD cestujícími prostřednictvím systému online hodnocení dejmiznamku.cz a spouští se zcela nové prostředí „hvězdičkuj“. Ostravští cestující mohou ohodnotit přepravní službu obdobně jako je to v celé řadě jiných služeb, například v ubytovacích zařízeních, restauracích nebo e-shopů. Cestujcí tak může řidiče ohodnotit za spokojenost s jízdou až pěti hvězdičkami. Tento nový typ zpětné vazby bude mít vliv i na konkrétní výši odměny jednotlivých řidičů.
Zároveň mohou cestující v aplikaci přispět na dobrou věc libovolnou částkou darovanou nadačnímu fondu KŘÍDLENÍ. „Máme radost z této další formy spolupráce, kterou mohouc cestující v Ostravě celoročně podpořit výjimečné projekty a klienty místních neziskovek. V této sezóně je jich devět, jsou pestré a smysluplné. Společně s DPO probíhá TyrkysOVA!!! sbírka a také si můžete zakoupit přes aplikaci Moje DPO dobročinnou Tyrkysovou jízdenku. Vytváříme prostor pro laskavost, všímavost… tou je i zpětná vazba. Veškeré získané peníze putují na transparentní účet nadačního fondu a jsou určeny na zcela konkrétní projekty," uvádí Lucie Houthoofdtová, zakladatelka a předsedkyně nadačního fondu.
Do aplikace Hvězdičkuj se cestující dostane zadáním webové adresy nebo při načtení QR kódu, který najde ve vozidle na kabině řidiče nebo nade dveřmi. Po otevření aplikace stačí na úvodní obrazovce „Podpoř svého řidiče“ kliknout na nabídku „Jdu do toho“. V dalším kroku může přispět libovolnou nebo už předvolenou částkou (5, 10 nebo 20 Kč) přímo na transparentní účet Tyrkysové sbírky DPO a nadačního fondu KŘÍDLENÍ.
Po osmi letech fungování končí známkování řidičů MHD cestujícími prostřednictvím systému online hodnocení dejmiznamku.cz a spouští se zcela nové prostředí „hvězdičkuj“. Ostravští cestující mohou ohodnotit přepravní službu obdobně jako je to v celé řadě jiných služeb, například v ubytovacích zařízeních, restauracích nebo e-shopů. Cestujcí tak může řidiče ohodnotit za spokojenost s jízdou až pěti hvězdičkami. Tento nový typ zpětné vazby bude mít vliv i na konkrétní výši odměny jednotlivých řidičů.
Zároveň mohou cestující v aplikaci přispět na dobrou věc libovolnou částkou darovanou nadačnímu fondu KŘÍDLENÍ. „Máme radost z této další formy spolupráce, kterou mohouc cestující v Ostravě celoročně podpořit výjimečné projekty a klienty místních neziskovek. V této sezóně je jich devět, jsou pestré a smysluplné. Společně s DPO probíhá TyrkysOVA!!! sbírka a také si můžete zakoupit přes aplikaci Moje DPO dobročinnou Tyrkysovou jízdenku. Vytváříme prostor pro laskavost, všímavost… tou je i zpětná vazba. Veškeré získané peníze putují na transparentní účet nadačního fondu a jsou určeny na zcela konkrétní projekty," uvádí Lucie Houthoofdtová, zakladatelka a předsedkyně nadačního fondu.
Do aplikace Hvězdičkuj se cestující dostane zadáním webové adresy nebo při načtení QR kódu, který najde ve vozidle na kabině řidiče nebo nade dveřmi. Po otevření aplikace stačí na úvodní obrazovce „Podpoř svého řidiče“ kliknout na nabídku „Jdu do toho“. V dalším kroku může přispět libovolnou nebo už předvolenou částkou (5, 10 nebo 20 Kč) přímo na transparentní účet Tyrkysové sbírky DPO a nadačního fondu KŘÍDLENÍ.